ایران رمان

نسخه‌ی کامل: زادگاه مسیح (ع)، آماده میزبانی از گردشگران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
13 اذر 93

خبرگزاری فارس: طبق اعلام مقامات صنعت گردشگری فلسطین، شهر زیبا و تاریخی «بیت‌ اللحم» که زادگاه مسیح (ع) به شمار می رود، آماده میزبانی از گردشگران است.

پیش بینی می شود که بیت‌ اللحم در کرانه غربی فلسطین در ماههای آتی میزبان حدود یک و نیم میلیون گردشگر باشد که دوست دارند سال جدید میلادی را در زادگاه مسیح (ع) و به ویژه در کلیسای ولادت مسیح که میراث جهانی یونسکو بوده و به باور مسیحیان محل تولد مسیح (ع) است، آغاز کنند.

در این شرایط از مد‌تها قبل ظرفیت هتل‌های بیت‌ اللحم پر شده و پیش‌بینی می‌شود این شهر در نزدیک به یک ماه که شامل دو هفته آخر سال جاری میلادی و دو هفته اول سال 2015 است، میزبان حدود یک و نیم میلیون گردشگر باشد.

پیش بینی میزبانی زادگاه مسیح (ع) از حدود یک و نیم میلیون گردشگر در شرایطی صورت می گیرد که مدتی قبل «روولا المعایعه»، وزیر گردشگری فلسطین، رژیم ‌صهیونیستی را نابودگر صنعت گردشگری این کشور دانست که با اقدامات مخرب خود از جمله برقراری ایستهای بازرسی متعدد در مسیرهای منتهی به فلسطین موجبات نارضایتی گردشگران را فراهم کرده و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری فلسطین را نیز همچنان در اشغال خود دارد.

با وجود تمامی این مشکلات فلسطین در سال 2013 میزبان حدود پنج میلیون گردشگر بود که حاصل این امر کاهش 60 درصدی نرخ بیکاری، درآمد شش میلیارد دلاری و افزایش چهار درصدی سهم صنعت گردشگری در تولید ناخالص داخلی این کشور بوده است.
احسنت به علاقه و ارادتشون
اما نمیدونن که حضرت مسیح(ع) در یک بیابان متولد شده نه کلیسا