ایران رمان

نسخه‌ی کامل: اولادی: اکثر تصمیمات فوتبالی‌ام اشتباه بود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.



مهاجم پیشین تیم فوتبال ملوان که رضایتنامه‌اش را از این تیم دریافت کرده است، گفت: اکثر تصمیمات فوتبالی من اشتباه بوده است و امیدوارم در ادامه اشتباهات گذشته را تکرار نکنم.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد اولادی درمورد جدایی‌اش از ملوان گفت: من قراردادم را فسخ کردم و ترجیح دادم جدا شوم. به هر حال مشکلاتی وجود داشت و این تصمیمی بود که خودم گرفتم. بابت نیم‌فصل اول فقط 10 درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم که این مبلغ، پول رفت و آمدم هم نمی‌شود. مشکلاتی وجود داشت که ادامه همکاری میسر نبود و فکر می‌کنم با جدایی از ملوان تصمیم درستی گرفتم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول داری در سال‌های گذشته بسیاری از تصمیمات تو اشتباه بوده است، تأکید کرد: بله قبول دارم که در گذشته اکثر تصمیماتم اشتباه بود و این تصمیم‌ها را لحظه‌ای گرفتم. به عنوان مثال می‌توانستم با تیم خه‌رس در اسپانیا قرارداد امضا کنم و حتی از شالکه آلمان هم پیشنهاد داشتم و افرادی مثل مهدوی‌کیا، نکونام و فاضلی شاهد هستند اما به خاطر خدمت سربازی قید حضور در این تیم‌ها را زدم.

اولادی همچنین به تسنیم گفت: من به خدمت نرفته بودم و قطعاً این موضوع یکی از دغدغه‌های ذهنی‌ام بود، چون باید به ایران برمی‌گشتم و خدمت سربازی را پشت‌سر می‌گذاشتم. اگر در اروپا فوتبال بازی می‌کردم قطعاً سرنوشت فوتبالی و زندگی‌ام عوض می‌شد اما متأسفانه اتفاقاتی افتاد که باب میلم نبود.

مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال در خاتمه تأکید کرد: می‌دانم که بعد از رفتن به استقلال، هواداران پرسپولیس ناراحت شدند و وقتی هم عدد شش را نشان دادم، هواداران استقلال ناراحت شدند. فکر می‌کنم در سال‌های گذشته این فقط خودم بودم که تصمیم گرفتم و یک مشاور خوب در کنارم نبود. همین موضوع باعث شد تا در بسیاری از مواقع ضرر کنم اما هنوز هم دیر نشده و امیدوارم بتوانم برای آینده تصمیم درستی بگیرم.