ایران رمان

نسخه‌ی کامل: جهان در سال 2014 به روایت فیس بوک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
20 اذر 93


روزنامه هفت صبح: شبکه اجتماعی فیس بوک که این روزها بزرگترین شبکه اجتماعی با بیشترین تعداد کاربران است، موضوعاتی را که در طول سال 2014 بیشتر از همه در این شبکه بین کاربران به بحث گذاشته شده، اعلام کرده است. این موضوعات در بخش های مختلف طبقه بندی شده اند.

فیلم های «یخ زده»، «نگهبانان کهکشان»، «لاک پشت های نینجا»، «شیطان صفت»، «بخت پریشان ما»، «ترنسفورمرز: عصر انهدام»، «دختر گمشده»، «بازی گرسنگان؛ زاغ مقلد (بخش اول)»، «پاکسازی: هرج و مرج» و انیمیشن «فیلم لگو» آثار سینم ایی هستندکه در سال 2014 درباره آنها در فیس بوک بحث های زیادی درگرفته و مطالب زیادی در رابطه با آنها منتشر شده است.

[عکس: 413547_631.jpg]

قابل پیش بینی بود که سریال «بازی تاج و تخت» حسابی مورد توجه قرار بگیرد. «نارنجی مد تازه است»، «واکینگ دد»، «بیگ بنگ تئوری»، «دانتون آبی»، «داستان ترسناک آمریکایی»، «پسران آنارشی»، «کارآگاه واقعی»، «آشنایی با مادر» و «رسوایی» بقیه سریال های مورد بحث در فیس بوک بودند.

به نظر می رسد دوره «برنکینگ بد» در شبکه های اجتماعی با پایان یافتن اش تمام شده است. یکسری موضوعات کلی هم بودندکه امسال در فیس بوک خیلی به آنها پرداخته شد. اولین اش ویروس ابولا است که از غرب آفریقا تا نیویورک را در وحشت فرو برد و بازتابش را می شود در بحث های فیس بوکی دید.

چالش سلطل آب یخ که به ایران هم رسید، موضوع دوم مورد بحث بود. جام جهانی که در تابستان برگزار شد، خبر شوکه کننده خودکشی رابین ویلیامز، انتخابات برزیل، جنگ در غزه، بازی های المپیک زمستانی، گم شدن هوایپمای مالزی و تجمعات در شهر فرگوسن آمریکا و مسابقات لیگ فوتبال آمریکایی موضوعات پر بحث در فیس بوک بودند.

یه دونشونم ندیدم asna