ایران رمان

نسخه‌ی کامل: هدیه کریسمس هکرها برای سونی!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
24 آذر 93

خبرگزاری مهر: هکرهای سونی پس از انتشار هفتمین مجموعه از فایل‌های به دست آمده از کمپانی سونی پیکچرز انترتینمنت كه شامل فيلمنامه فيلم جديد «جيمز باند» بود، قول دادند فایل‌های بیشتری در راه باشد.

هالیوود ریپورتر گزارش داد؛ کسی که ادعا می‌کرد یکی از اعضای گروه هکرهای «محافظان صلح» است ایمیلی را براي روزنامه‌نگاران فرستاد که در آن دو آدرس اینترنتی وجود داشت که اطلاعاتی جدید از کمپانی سونی را ارايه مي كرد.

این ایمیل همچنین اعلام كرده یک هدیه کریسمس به زودی از راه مي‌رسد؛ هديه‌اي که کمپانی سونی را در بدترین وضعیت خود قرار خواهد داد.

بعد از حمله سایبری انجام شده به سونی در روز بیست و چهارم ماه نوامبر، تا به حال فایل‌های بسياري از این کمپانی که شامل تبادل ایمیل‌های خجالت‌وار تا جزییات درآمدهای مسئولان و کارمندان می‌شد فاش شده‌اند.

به گفته ری‌کود، جدیدترین مجموعه فایل‌های فاش شده شامل یک نمایش پاورپوینت می‌شود که موضوعش سایت کرکل است که سونی از آن حمایت می‌کند. دیلی بیست هم گزارش داده فایل‌های سونی که به تازگي روی اینترنت قرار داده شدند شامل ایمیل‌های بیشتری از مسئولان اجرایی استودیو درباره چندین ستاره فیلم‌های سینم ایی می‌شود.

در یکی از این تبادل‌های اینترنتی مایکل د لوکا رییس تهیه کمپانی کلبمیا پیکچرز به ایمی پاسکال رییس سونی می‌گوید که رایان گاسلینگ برای نقش‌آفرینی در بازسازی فیلم «Ghostbusters» اظهار علاقه کرده و پاسکال هم به مسخره از او می‌پرسد که نكند گاسلینگ علاقه به حضور در «شش شرور» یا فیلم بیوگرافیکی استیو جابز هم داشته باشد.

در ایمیلی دیگر پاسکال درباره تصمیم لئوناردو دی‌کاپریو مبنی بر بیرون رفتن از فیلم استیو جابز صحبت می‌کند و این کار او را «نفرت انگیز» می‌خواند.

در ایمیل سوم هم تام راتمن رییس کمپانی ترای‌استار پروداکشنز لینکی را برای پاسکال فوروارد کرد که مربوط به اظهارنظر فرزندان ویل اسمیت در مصاحبه اخیرشان با مجله تی مگزین می‌شد. راتمن این پیغام را درباره آن براي پاسکال فرستاده بود: 1. این را بخوان. 2. آن‌ها در خانه درس خوانده‌اند: نگذار این خانواده تاریخ فیلم‌هایت را تعیین کند!!!
اینم یه جور هدیس دیگه