ایران رمان

نسخه‌ی کامل: «پانته‌آ بهرام» به تلویزیون می آید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
28 آذر 93

خبرگزاری مهر: پانته‌آ بهرام بازیگر سینم ای ایران که این روزها 2 فیلم «بیگانه» و «تراژدی» را روی پرده سینم اها دارد شامگاه 28 آذرماه مهمان برنامه «هفت» می‌شود.

محمود گبرلو تهیه‌کننده و مجری برنامه سینم ایی «هفت» در برنامه این هفته خود در روز جمعه 28 آذرماه گفتگوی ویژه اش را اختصاص به پانته‌آ بهرام داده است، بازیگری که این روزها 2 فیلم «تراژدی» و «بیگانه» با بازی او بر پرده سینم اها رفته است.

همچنین «هفت» به احترام درگذشت انوشیروان ارجمند بازیگر سینم ای ایران گفتگو و آیتم های ویژه ای در نظر گرفته است و قرار شده در فواصل برنامه هنرمندان سینم ا درباره زنده‌یاد ارجمند با محمود گبرلو به گفتگو بپردازند.

پرده آخر برنامه این هفته «هفت» هم اختصاص به رویارویی دو منتقد بر سر اولین فیلم بلند سینم ایی شهاب حسینی دارد، مانی باغبانی و شاهین شجری کهن قصد دارند درباره «ساکن طبقه وسط» به بحث و تبادل نظر بپردازند.

طبق اعلام روابط عمومی برنامه سینم ایی «هفت» قرار است آیتم های ویژه ای مانند از هفت تا هفت، گزارش سرزده هفت از هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر، گزارش ویژه شورای صنفی نمایش و پشت صحنه فیلم در فواصل برنامه پخش شوند.

برنامه سینم ایی «هفت» جمعه شب‌ها ساعت 23:30 روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.