ایران رمان

نسخه‌ی کامل: هیگواین رمز غلبه بر یوونتوس را بیان کرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
ایسنا: تیم های یوونتوس و ناپولی در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه در قطر دیدار سوپرکاپ فوتبال ایتالیا را برگزار کردند که در وقت های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در وقت های اضافه هم هر تیم یک گل به ثمر رساند تا در پایان دیدار، تساوی دو بر دو حاصل کار بازیکنان دو تیم باشد.

در ضربه های پنالتی، ناپولی بهتر عمل کرد تا در نهایت با حساب 6 بر پنج به برتری برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این دیدار ابتدا کارلوس توز در دقیقه پنج برای یوونتوس گلزنی کرد تا تیمش را پیش بیندازد. گونزالو هیگواین در دقیقه 68 کار را به تساوی کشاند. تساوی یک بر یک تا پایان 90 دقیقه پابرجا ماند تا این دیدار به وقت های اضافه برود. کارلوس توز در دقیقه 106 تیمش را بار دیگر پیش انداخت تا هواداران یوونتوس بازهم به کسب جام امیدوار شوند اما دیری نپایید تا گونزالو هیگواین در دقیقه 118 بازهم برای ناپولی گلزنی کند و دیدار را به تساوی بکشاند.

هیگواین در وقت های قانونی هر دو گل تیمش را وارد دروازه یوونتوس کرد. او بر این باور است که اشتیاق ناپولی برای کسب جام و قدرت ناشی از این موضوع توانسته رمز پیروزی بر بیانکونری باشد.

وی در این خصوص گفت: حقیقت این است که ما در این دیدار نمایش خوبی داشتیم. از اینکه مقابل تیمی قدرتمند مانند یوونتوس به این خوبی بازی کردیم به خودمان افتخار می کنم. نشان دادیم که می توانیم با اشتیاق به فتح جام و قدرت ناشی از آن بر هر تیمی غلبه کنیم. رمز پیروزی ما این بود. از اینکه سوپرکاپ را به دست آوردیم خیلی خوشحالم. از همه تیم تشکر می کنم. همه ما برای رسیدن به پیروزی در این دیدار هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم.

هیگواین در ادامه گفت: این قهرمانی را به رییس باشگاه و همه هوادارانی که از تلویزیون این دیدار را تماشا کردند، تقدیم می‌کنیم. ما به قهرمانی در این دیدار نیاز داشتیم تا بتوانیم خودمان را از شرایط کنونی بیرون بکشیم. باید بیش از این در کالچو ثبات داشته باشیم. اگر در رقابت های داخلی ایتالیا هم اینچنین ظاهر شویم می توانیم آرزوهای بزرگی برای آخر فصل در سر بپرورانیم. هنوز 6 ماه باقی مانده و ما می توانیم فصلی بسیار خوب داشته باشیم.