ایران رمان

نسخه‌ی کامل: ژاوی: رونالدو در جام جهانی هیچ کاری نکرد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خبرگزاری تسنیم: ژاوی هرناندس در خصوص رقابت سه نامزد نهایی کسب توپ طلا، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و مانوئل نویر گفت، ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها یک امتیاز منفی دارد و آن ناکامی‌ او برای کمک به پرتغال در جام جهانی 2014 است.

ژاوی در این خصوص اظهار داشت: رونالدو در جام جهانی کار خاصی انجام نداد و در سالی که جام جهانی برگزار می‌شود، این یک فاکتور مهم است.

ژاوی در ادامه به تمجید از هم‌تیمی آرژانتینی خود، لیونل مسی پرداخت و گفت: مسی هرگز توانایی‌هایش را به رخ نمی‌کشد و اهل ادعا کردن نیست اما همیشه برنده است. او اکنون از هر زمان دیگر شادتر به نظر می‌رسد.

کاپیتان کاتالان‌ها سپس به دیگر هم‌تیمی‌اش لوئیز سوارز اشاره داشت و گفت که این مهاجم اروگوئه‌ای او را به یاد هم‌تیمی‌ کامرونی پیشین‌اش، می‌اندازد. او عنوان کرد: از حیث بداخلاقی، شخصیت و سرسختی‌اش، سوارز مرا یاد ساموئل اتوئو می‌اندازد.

ژاوی یک بار دیگر به این موضوع که پیش از آغاز فصل، قصد ترک بارسلونا را داشته است اشاره داشت و گفت خود را برای سفر به نیویورک آماده کرده بود.

وی در این‌باره گفت: ترک بارسلونا یک ضرر بزرگ بود. فصل پیش برای من پایان تلخی داشت به خصوص بازی آخر (بازی تعیین قهرمان فصل) برابر اتلتیکومادرید که روی نیمکت نشانده شدم. پیش از آغاز فصل اما یک مربی جدید (لوئیس انریکه) آمد که می‌خواست یک تیم جدید بسازد. من فکر می‌کردم که زمان حضورم در بارسا به سر رسیده است اما او به من گفت که یکی از اعضای مفید تیم او خواهم بود. یک روز طول کشید تا تصمیم بگیرم و در نهایت ماندن در بارسا را انتخاب کردم.
آره جون دلت، مسى ادعا نداره.داره خوبم داره.azsx
افرین مرسی ژاوی جونمممممممممم
ژاوی راس میگه مسی ادعا نداره این رونالدو هس که هی قدرتشو به رخ میکشه

بازم ممنون ژاوی