ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تزئین خانه به سبک کریسمس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در این مطلب چندین ایده جالب برای تزئین خانه به سبک کریسمس برایتان نوشته ایم تا اگر مسیحی و منتشر سال نوی میلادی هستید، خانه خود را به روشی زیبا دکوره کنید. بارزترین بخش تزئینات کریسمس، درخت است. درخت مثل بوم نقاشی شماست. اگر درخت طبیعی انتخاب می کنید، به متقارن بودن شاخ و برگش دقت کنید. اگر درخت مصنوعی می خرید، هنگام تزئین باید شاخه هایش را خودتان کج کنید و شکل بدهید تا جا برای تزئینات باز شود.
در ادامه به طور کامل در مورد تزئین درخت و دیگر بخش های خانه برایتان نوشته ایم.

درخت کاج
[عکس: 422955_895.jpg]
برای درختان طبیعی باید پایه ای بزرگ با منبع آب کافی تهیه کنید تا وقتی آن را تزئین کردید آب ریختن داخل آن سخت نباشد. اگر درخت مصنوعی می خرید، شاید بهتر باشد درختی بخرید که خودش لامپ های ریز داشته باشد. قرار دادن این لامپ ها میان شاخه ها برای بعضی ها سخت ترین مرحله تزئین است.
[عکس: 422956_258.jpg]
در تزئین درخت، یادتان باشد که رنگ درخت با اتاقی که در آن قرار دارد تضاد فاحش نداشته باشد. رنگ های محبوب درخت کریسمس، عموما سبز و قرمز هستند. از رنگ های متالیک مانند طلایی، نقره ای و برنز هم می توانید استفاده کنید.

بعضی ها برای درخت کریسمس شان، موضوع خاصی مانند فرشته ها یا دانه های برف انتخاب می کنند. این روش خوب و جالبی برای درست کردن کلکسیون روی درخت است.
[عکس: 422957_207.jpg]
بارقه های ریز نور بجای حباب های پلاستیکی بزرگ به شما کمک می کنند تا درختی جادویی درست کنید. یادتان باشد که این لامپ ها برای جلوه دادن به درخت هستند، نه برای زرق و برق. سعی کنید لامپ هایی انتخاب کنید که چشمک زن نباشند و رقص نور نداشته باشند.
[عکس: 422958_490.jpg]
نوارهای تزئینی و روبان ها را بیاویزید. از ریسه های زرورقی اجتناب کنید. این چیزها در نیمه قرن بیستم مد بودند و حالا از مد افتاده اند. اگر عاشق اینجور چیزها هستید می توانید ریسه های باریک تری بیاویزید.
[عکس: 422959_936.jpg]
بهترین و منحصر بفردترین وسیله دکوری را نوک درخت نصب کنید. به طور مثال، ستاره، فرشته، دانه برف، برگ ها و دانه های مقدس یا ...
همین درخت هم گذاشته بشه برا شادی و تنوع خیلی تاثیر داره
کار قشنگیه...البته اگر درختش خیلی گنده باشه
قشنگ درست كردن واقعا