ایران رمان

نسخه‌ی کامل: ˝عشق یعنی˝ فریدون منتشر شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 52185_635555452415776922_m.jpg]
سرویس موسیقی [b]هنرآنلاین [/b]: بالاخره بعد از سه سال تازه‌ترین آلبوم فریدون آسذتیی با عنوان "عشق یعنی" با همکاری رسول یونان، حسین غیاثی، امیرعلی بهادری، محمد کاظمی، سروش سمیعی، حامد جلیلی، علی ایلیا‌زاده، آرش نژادی، فرهاد شیبانی و نسرین قانی در بخش ترانه و آهنگسازی و با تنظیم‌های بهروز صفاریان، فرشاد حسامی، تورج شعبانخانی، مهران خالصی، امیرعلی بهادری، بهنام کریمی، اشکان خشایی، انوشیروان تربتی‌نژاد، بهزاد عبداللهی و امید محرم‌زاده و همچنین میکس و مسترینگ آرش پاکزاد در ۱۲ قطعه توسط شرکت "آوای هنر" صبح امروز منتشر و پخش شد.
این آلبوم قطعاتی از قبیل: عشق یعنی، نگاهت، یاد تو می‌افتم، ستاره، جاذبه، هنوزم چشمای تو، یادش بخیر، ببخشید، پشیمونی، هنوزم همونیم، فراموش کن و قهوه خانه‌ها را در خود جای داده است.
فریدون در آخرین گفتگوی خود درباره این آلبوم گفته بود: بهروز صفاریان در این آلبوم همه کاره است. مدیریت هنری آنرا برعهده دارد و با توجه به زمان زیادی که صرف تولید آن شده فکر می‌کنم مورد توجه دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.
لازم به یادآوری است که آلبوم "خاطرات گمشده" این خواننده سال ۹۰ یعنی سه سال گذشته منتشر شد اما در آلبوم جدید یا‌‌ همان "عشق یعنی" فریدون رویه جدید و تازه‌ای جدا از آن آلبوم را در پیش گرفته است.