ایران رمان

نسخه‌ی کامل: خبر فوت قلقلی تکذیب شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
قلقلی فوت کرد، خبر مرگ قلقلی، درگذشت قلقلی، قلقی مرد، اینها تنها گوشه ای از عناوین خبرهایی بود که در چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد. خبری که توسط خود شهرام لاسمی بازیگر نقش قلقلی تکذیب شد.
شهرام لاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینم ایی ایرنا با تاکید بر آنکه انتشار خبر درگذشت وی در سایت ها و وبلاگ های خبری از اساس شایعه و کذب است گفت: واقعا نمی دانم چرا هر از گاهی افرادی با اهداف نامشخص دست به ساخت چنین شایعه هایی می زنند.

وی ادامه داد: اگر قصد دارند از نام و چهره افرادی که مردم آنها را دوست دارند و یا نام هنرمند بر آنها قرارمی دهند برای بالا بردن آمارکلیلک خوردن اخبارشان سوء استفاده کنند باید گفت کار آنها دور از شان و رفتار انسانی است، چرا که به شخصه ازشب گذشته در حال پاسخ دادن به دوستان، اعضای فامیل و هنرمندانی هستم که برای پیگیری خبر درگذشتم مدام با من تماس می گیرند.
قلقلی کیست؟
شهرام لاسمی متولد سال 1342 و خالق کاراکتر «قلقلی» است. قلقلی یک شخصیت تلویزیونی است؛ که به جای حرف زدن، با ایما و اشاره مفاهیم را به مخاطبان خود که عموما کودکان و نوجوانان هستند منتقل می کند.

لاسمی اولین بازی در 21 سالگی به توصیه فریماه فرهی در برنامه ای به نام «بازی، شادی، تماشا» در تلویزیون دست به خلق این شخصت زد و تا دو دهه فعالیت وی به شکل مستمر با این کاراکتر در شبکه های مختلف تلویزیون ادامه داشت.

این هنرمند طی این سال ها در ایفای نقش صحبت نکرده است و تنها در یک کار دوبلاژ اولین بار در برنامه «گل آموز» شبکه آموزش به جای یک عروسک مداد حرف زده است.
[عکس: shabnamnews14201757870.jpg]
[عکس: shabnamnews14201757871.jpg]
[عکس: shabnamnews14201757953.jpg]
منکه عاشق بازی هاش بودم[عکس: zaps.gif]
آدمو شاد می کرد[عکس: zaps.gif][عکس: zaps.gif]
واقعا ناراحت شدممممممم[عکس: twol.gif]
واقعن مریضن بعضیا
بیکار تر از اینا تو دنیا نیستazsx