ایران رمان

نسخه‌ی کامل: زنان 40 ساله هالیوود توهم 21 سالگی دارند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
16 دی ماه 93
برترین ها: «راسل کرو» عقاید خیلی سفت و سختی دارد. این ستاره فیلم «نوح» که قبلا گفته بود به خاطر بچه هایش فعلا نمی خواهد وارد رابطه جدیدی بشود حالا هم حرف های تازه ای برای خانم ها دارد، البته این بار روی صحبتش با همکارهای هالیوودی اش است.

او در مصاحبه با «مجله هفتگی زنان» استرالیا گفته است که زن ها چه روی صحنه و چه خارج از صحنه باید مناسب سنشان رفتار کنند.

او گفته است بهترین چیز صنعت سینم ا این است که در هر مرحله ای از زندگی که باشید نقش های متناسب با سنتان می توانید پیدا کنید. اما زن ها نمی توانند این مسئله را به راحتی بپذیرند. او به این مجله گفته است: «راستش را بخواهید به نظر من زنی که می گوید نقش خوب برای زن ها قحط است زنی است که در سن 40،45،48 سالگی هنوز می خواهد نقش زن جوان 21 ساله را بازی کند و درک نمی کند که چرا نمی تواند چنین نقشی را ایفا کند».

[عکس: 433228_956.jpg]

خوشبختانه هنرپیشگان زن بسیاری هستند که خلاف این مسئله را ثابت کنند. او برخی از زنان برجسته هالیوودی را نام برده و گفت اگر بخواهند مناسب سنشان نقش بازی کنند هرچقدر هم که سنشان بالا برود نقشی برای آنها پیدا خوهد شد. او گفت «مریل استریپ می تواند با 10000 مثال به شما ثابت کند چنین تفکری چرند است. هلن میرن و خیلی های دیگر نیز هستند. اگر در سن و سال من بخواهی ادای جوتن های تازه نفس را در بیاری مسخره خواهی شد، البته که هیچ کس دلش نمی خواهد پیر شود».

راسل کرو اضافه کرد: «من هنرپیشه ای را می شناسم که شرط گذاشته بود که باید تعداد فرزندانش کمتر باشد، در حالی که نقش ایجاب می کرد که 4 فرزند داشته باشد. آخر چرا بحث می کنید؟ نقشتان را بازی کنید».

او اعتراف کرد که خودش نیز برای همیشه جوان باقی نخواهد ماند و باید آماده بود و پذیرفت که زندگی ما از مراحل مختلفی تشکیل شده است. من نمی توانم برای همیشه «گلادیاتور» باقی بمانم.