ایران رمان

نسخه‌ی کامل: پوستر «در دنیای تو ساعت چند است؟»
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.

خبرگزاری مهر: پوستر فارسی فیلم سینم ایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» با طرحی از فردین صاحب الزمانی رونمایی شد.

پوستر فارسی زبان فیلم سینم ایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان که برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده شده است با عکسی از صبا سیاهپوش و طرحی از فردین صاحب الزمانی رونمایی شد.

پیش از این، پوستر دیگری به زبان انگلیسی از این فیلم سینم ایی برای حضور در بخش رقابتی جشنواره فیلم پوسان طراحی شده بود و پوستر فعلی نخستین طرح جهت معرفی «در دنیای تو ساعت چند است؟» به شمار می آید.

[align=CENTER][عکس: 438535_893.jpg]

همچنین خبر دیگر اینکه عوامل این فیلم سینم ایی در طرح «یک فیلم، یک سلام» که پیش از جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود حضور نخواهند داشت و با انتشار پوستر «در دنیای تو ساعت چند است؟» از یکی از اقلام تبلیغاتی این اثر سینم ایی رونمایی کردند.

فیلم سینم ایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» نخستین فیلم صفی یزدانیان به شمار می ورد. زهرا حاتمی، علی مصفا و لیلا حاتمی از بازیگران این اثر سینم ایی هستند و فردین صاحب زمانی نیز تدوین این اثر سینم ایی را به عهده داشته است.

داستان فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» درباره شخصیتی به نام گلی است که بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک‌باره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفر کند. علی مصفا و لیلا حاتمی بازیگران اصلی فیلم هستند.
زن و شوهر با هم تو فیلمن