ایران رمان

نسخه‌ی کامل: کمال تبریزی: اعتقادی به احمدی نژاد نداشتم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خبرگزاری تسنیم: كمال تبريزي گفت: من از همان روز اول اعتقادي به آقاي احمدي نژاد نداشتم. همان موقعي که راي آورد هم ما نه نفر شديم و براي آقا نامه نوشتم و گفتيم که اين راه نتيجه اي ندارد. کماکان هم در طول آن 8 سال رفتار من و تعدادي ديگر از همفکرانم با اين شيوه مديريت مخالف بود.

اين كارگردان اضافه كرد:بعد هم که آقاي شمقدري آمد و ديگر واقعا نميتوانستيم اين نحوه مديريت را تحمل کنيم. من با شمقدري هم دانشگاهي بودم و از سالها پيش آشنا ولي نه من او را قبول داشتم و نه او من را.

روش هايمان واقعا متضاد بود و با هم فرق ميکرد.اما اين آدم راي آورد و شد رئيس جمهور. يعني يک واقعيتي بيرون از من در جامعه وجود داشت که کاملا متفاوت با من داشت راهش را مي رفت و من آن را نديده بودم. هيچ گاه فيلمي نساختم که بخواهم بر عيله او در فيلم هايم بيانيه بدهم. در حالي که همچنان در کل اين 8 سال مخالف او بودم.

اين همان مرزي است که ميگوييد. ما به عنوان يک ايراني بايد نسبت به سياست عکس العمل داشته باشيم ولي به هيچ وجه به عنوان يک هنرمند نبايد سياسي شويم. وقتي هنرمند سياستمدار ميشود و يا آلوده سياست، آن وقت است که مجبور مي شود شعارهاي تندي بدهد که اصلا در حوزه هنر نيست.