ایران رمان

نسخه‌ی کامل: برگزاری مراسم 22 بهمن در هزار شهر کشور
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
93/11/21

خبرگزاری میزان: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در هزار شهر و شهرستان و 5 هزار روستای کشور برگزار می‌شود.

اصغر آب‌خضر در نشست خبری با اعلام این خبر افزود: این مراسم در تهران ساعت 9 صبح از مسیرهای 10 گانه به سمت میدان آزادی آغاز می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسم رسمی در میدان آزادی ساعت 10 صبح و با تلاوتی آیاتی از قرآن کریم و با حضور قشرهای مختلف مردم آغاز خواهد شد.

آب‌خضر با بیان اینکه سخنران این مراسم رئیس جمهور است افزود: اجرای سرود 22 هزار نفری دانش آموزان، پرش چتربازان و همچنین گلباران مسیرهای راهپیمایی برخی از برنامه‌های مراسم یوم‌الله 22 بهمن است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال به شکلی ویژه پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا با همراه داشتن تصاویر شهیدان در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند یافت.
آب خضر افزود: جوانان هنرمند نقاش نیز با حضور در مسیرهای راهپیمایی تابلوهایی را با مضامین انقلاب اسلامی نقاشی می‌کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: بیش از 400 میهمان خارجی از 30 کشور در راهپیمایی 22 بهمن حضور دارند.

آب خضر افزود: امسال بیش از 265 خبرنگار خارجی و هزار و 500 خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی در تهران و بیش از 2 هزار و 800 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در سایر استان‌ها پوشش خبری این مراسم را بر عهده دارند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در تهران در مسیرهای 10 گانه منتهی به میدان آزادی بیش از 980 غرفه فرهنگی-هنری توسط سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی دائر می شود و همچنین حدود 18 هزار غرفه فرهنگی در سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

آب‌خضر گفت: جمعیت هلال احمر نیز 85 چادر به عنوان ایستگاه سلامت و استراحت سالمندان در نظر گرفته است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در شهر تهران 14 جایگاه برای اقامه نماز جماعت پس از مراسم راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

آب‌خضر گفت: اجرای برنامه همسرایی 600 هزار نوجوان و جوان دانش آموز بسیجی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در قالب گروه های سرود 1357 نفره در مراکز استان‌ها و شهرستان ها و گروه 22 هزار نفره در تهران از جلوه های ویژه مراسم راهپیمایی امسال است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: همانند سال‌های گذشته جهانیان شاهد خواهند بود که مردم در شهرهای مختلف در راهپیمایی 22 بهمن یک صدا استقلال،‌ آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد خواهند زد.

وی گفت: گروه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در 80 نمایندگی کشورمان در 60 کشور جهان ویژه برنامه‌هایی اجرا خواهند کرد.

آب‌خضر افزود: 22 بهمن امسال فرصت استثنایی برای فریاد عزت و اقتدار ایران اسلامی است؛ عزت و اقتداری که حاصل ایستادگی، ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران به ویژه شهدای هسته ای و همچنین حاصل پیشرفت های شگرف در عرصه های علم و فناوری و رشد پرفروغ در عرصه های مختلف علمی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: 22 بهمن امسال ملت بزرگ ایران همچون سال‌های گذشته و فراتر از آن با حضور یکپارچه فارغ از سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی عرصه حضور را پررنگ تر خواهند کرد و پیوند عمیق ملت، مکتب و ولایت بار دیگر دشمنان نظام اسلامی و انقلاب را مایوس و مسلمین و مستضعفان عالم را امیدوار خواهد کرد.

آب خضر تاکید کرد: 22 بهمن امسال با حضور وصف ناپذیر ملت ایران در راهپیمایی بر قدرت دیپلماسی کشور و تیم مذاکره کننده خواهد افزود و پاسخی دندان شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان ملت است.

قائم مقام شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: ملت ایران اسلامی در 22 بهمن همچون 35 سال گذشته اصرار بر شعار مرگ بر آمریکا و لبیک یا رسول الله خواهد داشت و وحدت و حضور مردم و شعارهای‌شان گزینه روی میز ملت ایران است.