ایران رمان

نسخه‌ی کامل: کولاک «محسن یگانه» در برج میلاد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
93/11/28

باشگاه خبرنگاران جوان: شامگاه دوشنبه 27 بهمن ماه «محسن یگانه» به همراه گروهش در قالب جشنواره موسیقی فجر در پنجمین شب از این جشنواره در برج میلاد برای اجرای کنسرت حاضر شدند.

شامگاه دوشنبه 27 بهمن ماه "محسن یگانه" به همراه گروهش در قالب جشنواره موسیقی فجر در پنجمین شب از این جشنواره در برج میلاد برای اجرای کنسرت حاضر شد.

زمان اجرای این گروه بر روی بلیت 18:15 نوشته شده بود ولی این کنسرت با تأخیر 45 دقیقه‌ای آغاز شد.

کنسرت محسن یگانه را می توان در این دوره از جشنواره یکی از باشکوه ترین و پر انرژی ترین کنسرت ها نام برد.

شروع این اجرا از همان ابتدا و حتی قبل از شروع با استقبال بسیار زیاد و تشویق های پی در پی مخاطبان همراه بود و با حاضر شدن نوازندگان و بعد از آن اضافه شدن "محسن یگانه" به جمع آنها در سالن غوغا شد و مخاطبان این گروه را بسیار پر انرژی تشویق کردند.

دو طبقه ی سالن همایش های برج میلاد شب گذشته کاملا پر شده بود و ظرفیت آن کامل بود همچنین از نکات قابل توجه این کنسرت حضور خانواده ها همچنین خانواده هایی که فرزند خردسال داشتند و حضور افراد میانسال بود.

در ابتدای مراسم "محسن یگانه" خواننده محبوب کنسرت شب گذشته به مخاطبان ادای احترام کردو قطعه "حباب" از آلبوم حباب را اجرا کرد.

در پشت صحنه از رنگ های آبی، سبز و بنفش استفاده شده بود، همچنین این پشت زمینه از تنوع بالایی برخوردار بود.

بعد از اجرای اولین قطعه انفجاری از تشویق هواداران رخ داد که بسیار باعث خوشحالی یگانه شد.

در این قطعه از نهایت تن صدای خود استفاده کرد و شور و شوق مخاطبان چند برابر شد، وی همچنین از مخاطبان خواست تا با تشویقشان با او همراهی کنند.

"محسن یگانه" خواننده محبوب شب گذشته بعد از اجرای قطعه اول به مخاطبان سلام و عرض ادب کرد و گفت: باور نمی کردم که اینقدر استقبال کنید و امشب می خواهیم که دوباره آهنگها را مرور کنیم.

وی از مخاطبان خواست که تشویق های پی در پی خود را انجام دهند تا مشکل سازها و صداها بر روی استیج حل شود.

یگانه در خصوص آلبوم جدیدش گفت: جدا از بچه داری هایم در این اواخر هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که آلبوم جدید چه زمانی پخش می شود ولی این آلبوم متفاوت تر و در خلوت شما بیشتر جا می گیرد و امیدوار هستیم که قبل از عید پخش شود و باز با هم در کنسرت ها بخوانیم.

قطعه دوم، به نام "دوست دارم" با پشت زمینه ای مکمل از رنگهای قرمز و زرد و استفاده از رقص نور به رنگ سفید اجرا شده، در این اجرا همخوانی و تشویق بسیار زیادی از سوی مخاطبان دیده شد.

یکی از نکات قابل توجه در شب گذشته استقبال زیاد مخاطبان از لفظ "بریم بعدی" محسن یگانه بود، وی تا آنجا که می توانست سخن را کوتاه کرد و تنها به خواندن قطعات خود پرداخت.

یگانه همچنین افزود: فکر می کنم آخرین دفعه ای باشد که آهنگهای قدیمی را بر روی استیج می خوانم.

قطعه سوم، با نام "رگ خواب" با تصویری از ستاره در پشت زمینه و رنگهای آبی و گاهی زرد و بنفش همراه بود که حرکات نور و رقص نور با ریتم و ملایمت آهنگ همخوانی داشت، همچنین محسن یگانه در میان این قطعه از عماد نکویی نوازنده ویلن تشکر کرد.

یگانه قبل از اجرای قطعه بعدی گفت: این مدت که مشغول کار آلبوم جدید بودم به من اجازه پر حرفی نمی دهد برعکس چند سال گذشته که نصف زمان کنسرت برای حرفهای من صرف می شد.

قطعه چهارم، "نباشی" با پشت زمینه ای متفاوت از نظر حرکات رقص نور و استفاده از رنگ قرمز اجرا شد و مخاطبان در این بخش، قسمتی از آهنگ را "دنیارو بی تو/ نمی خوام یه لحظه/ دنیا بی چشمات/ یه دروغ محضه" با او همخوانی کردند.

وی بعد از اجرای این قطعه در خصوص مشکلات صدا از مخاطبان معذرت خواهی کرد و در ادامه گفت: وقتی بر روی استیج آمدیم همه چیز به هم ریخت و ما قرار را بر این گذاشتیم که از هر آلبوم 2 آهنگ اجرا کنیم و در هر آلبوم دو عدد آهنگ 6 و 8 نیز هست و امیدوارم بعد از پخش قطعه بعدی جو سالن عوض شود.

قطعه پنجم با نام "هوایی شدی" با تصویری از حرکت ستاره ها در پشت زمینه اجرا شد.

از نکات قابل توجه کنسرت شب گذشته کنترل نوازندگان توسط محسن یگانه بود.

وی در خصوص صدای بسیار زیاد تشویق مخاطبان در ادامه افزود: ممکن است خیلی ها از این صدا اذیت شوند ولی من چند سال است که از آن لذت می برم، در آلبوم قبلی که چند روز از پخشش می گذشت به سالن آمدم خود شما بودید که با من می خواندید.

یگانه در خصوص آلبوم جدید هم گفت: اسم آلبوم جدید رازی است در پیش من تا زمان پخشش و این آلبوم جبران قسمتی از الطاف شما به من است و حتی چهره بعضی از شما را می شناسم به دلیل آنکه همیشه در کنسرت های من حضور داشتید و در ادامه از مخاطبان خواست تا با تشویق هایشان سخن های او را کوتاه کنند.

قطعه ششم با نام "آخه دل من" با تکنوازی عماد نکویی آغاز شد و با پشت زمینه ای به رنگهای مبهم آبی و بنفش و رقص نور سفید که با آهنگ همخوانی داشت اجرا شد. همچنین از بابک مالکی فر تشکر کرد.

قطعه هفتم با نام "عذاب" با پشت زمینه ای مکمل از رنگهای زرد و آبی و قرمز به استقبال و تشویق های بدون وصف مخاطبان اجرا شد در این آهنگ همخوانی زیادی از سوی مخاطبان صورت گرفت.

قطعه هشتم با نام "نمیشه" نیز به همراه آهنگ قبلی به اجرا در آمد.

قطعه نهم "سکوت" با همخوانی و شورو اشتیاق بسیار بالای مخاطبان اجرا شد از پشت زمینه این قطعه می توان به استفاده از رنگهای قرمز و زرد اشاره کرد.

مخاطبان این بخش از این قطعه را "سکوت قلبتو بشکن و برگرد/ نذار این فاصله بیشتر از این شه/ نمی خوام مثل گذشته که رفتی/ دوباره آخر قصه همین شه" را با یگانه همخوانی کردند.

قطعه دهم به نام "من" با استفاده از رنگ سفید که محسن یگانه را نشان می داد و در پشت رنگ آبی مبهمی پوشانده بود اجرا شد.

یگانه بعد از اجرای این قطعه گفت: این مدت به خاطر آلبوم جدیدم نتوانستم کنسرت اجرا کنم و فکر می کنم تشویق ها کم شده و من فراموش نمی کنم تشویق های به یاد ماندنی شما را.

قطعه یازدهم "آهای خبر نداری" که ریتم شادی داشت و از رنگهای زرد و قرمز در پشت زمینه استفاده شده بود اجرا شد در این قطعه یازدهم عماد نکویی هنر خود را به نمایش گذاشت.

قطعه دوازدهم و سیزدهم به نام های "دلم ازت پره" و "اینجا جای تو نیست" با یکدیگر اجرا شدند.

یگانه بعد از اجرای این قطعه ها گفت: ممنونم و می خواهم آهنگی را با هم بخوانیم که 8 ماه پیش پخش شد و ناگوار پخش شد ولی استقبال شما خستگی را از بدن من برد.

قطعه چهاردهم "خیابونا" با پشت زمینه ای به رنگهای سبز و آبی اجرا شد.

از نکات قابل توجه وجود سیم های برق زیادی بر روی استیج بود که پای محسن یگانه به آن گیر کرد و نزدیک بود تمرکزش از دست بدهد.

وی در ادامه کنسرت گفت: همه دوست دارند که من استراحت کنم ولی تعداد آهنگ‌ها زیاد است، آخر این سیم های روی استیج کار دست ما می دهد.

یگانه افزود: آلبوم جدید کمی با آلبوم حباب متفاوت است و سلیقه ی من با شما در این خصوص مشترک است.

قطعه پانزدهم با نام "باور کنم" با همراه تصویری از دایره در پشت زمینه و استفاده از رنگهای سبز و قرمز اجرا شد، مخاطبان در این آهنگ این بخش را "باور کنم یا نکنم/ قلبمو جا گذاشتو رفت/ طفلکی دل سادمو/ تو غم تنها گذاشت و رفت" همخوانی کردند.

در این قطعه به صورت مجزا نوازنده ها نشان داده شدند، و همه یکصدا آنها را تشویق کردند.