ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بیل: شیوه بازی‌ام را تغییر ندادم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
خبرگزاری فارس: گرت بیل معتقد است که پس از انتقادهایی که بخشی از هواداران رئال مادرید در ماه اخیر نسبت به تیم بیان کرده‌اند، شیوه بازی رئال تغییری نکرده است.

وی مدعی شد که با وجود انتقادهایی که خودش بعد از پاس ندادن به رونالدو در ماه گذشته دریافت کرده، اما شیوه بازی‌اش را تغییر نداده است. ستاره ولزی رئال مادرید در جریان پیروزی سه بر صفر رئال مادرید مقابل اسپانپول به دلیل شوت کردن به جای پاس دادن به رونالدو مورد انتقاد قرار گرفت.

بیل که حمایت آنچلوتی و رونالدو را دریافت کرده پس از بازی مقابل شالکه در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: واقعا شیوه بازی‌ام را تغییر ندادم. در بازی‌های خاص اگر منظره دروازه روبرویم وسیع‌ باشد، شوت می‌زنم اما در بازی مقابل شالکه فکر کردم، موقعیت هم‌تیمی‌ام بهتر از من است و تلاش کردم توپ را به حرکت دربیاورم.

وی ادامه داد: نتیجه بزرگی برای ما نبود اما با دو پیروزی پیاپی بعد از شکست مقابل اتلتیکو به مسیرمان برگشتیم و امیدواریم که در دور برگشت و در بازی هفته بیست و چهارم لالیگا پیروزی‌های دیگری به دست آوریم.

بازیکن رئال مادرید خاطرنشان کرد: می‌دانیم که کسب دوباره جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کار سختی است؛ سال گذشته هم آن را به سختی به دست آوردیم. تمام کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که بازی به بازی پیش برویم و امیدوار باشیم که در پایان قهرمان شویم.

وی اضافه کرد: با اعتماد به نفس بازی می‌کنیم و از فوتبالمان لذت می‌بریم. وقتی این کار را انجام می‌دهیم، بهترین فوتبالمان را به نمایش می‌گذاریم. امیدواریم که بتوانیم به همین مسیر ادامه دهیم.