ایران رمان

نسخه‌ی کامل: گروه بنیامین بهادری، داوران آخرین برنامه هزارصدا در سال ۹۳
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آخرین برنامه برنامه هزارصدای پاپ در سال ۱۳۹۳، در عصر روز شنبه ۹ اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. در این برنامه که چهارمین برنامه بخش پاپ از سری جدید آن است، بنیامین بهادری در جایگاه کار‌شناس و منتقد خوانندگی، فرید احمدی به عنوان کار‌شناس ترانه و علی منصوری، علیرضا میرآقا و آرش سعیدی به عنوان کار‌شناسان آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم به نقد و بررسی آثار اجرا شده توسط خوانندگان خواهند پرداخت.

در بخش پاپ برنامه هزارصدا، هشت خواننده جوان، قطعه‌ای از آثار خود را به صورت زنده در حضور کار‌شناسان و تماشاگران اجرا می‌کنند و این آثار توسط کار‌شناسان برنامه مورد نقد و بررسی کار‌شناسی قرار می‌گیرد و در پایان برنامه هم، نفرات برگزیده کار‌شناسی و مردمی معرفی به فینال راه پیدا خواهند کرد.

در برنامه روز شنبه ۹ اسفند همچنین استاد تورج شعبانخانی، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ به عنوان خواننده مه‌مان قطعاتی از آثار ماندگار خود را اجرا خواهد کرد.

برنامه مسابقه هزارصدا برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای تازه در موسیقی ست و دومین و چهارمین شنبه هر ماه، به ترتیب در ژانرهای موسیقی پاپ و اصیل ایرانی، در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این برنامه راس ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.


[عکس: Poster-pop-Bozorg.jpg]


منبع:
اختصاصی سایت موسیقی ما
این برنامه ها خیلی خوبن

مردمم جذب میشن