ایران رمان

نسخه‌ی کامل: خواننده مرتد با چه کسانی در کنسرت امریکا ملاقات کرد؟ + سند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مدتی است پروژه‌ای موسوم به موسیقی ترور که مورد حمایت امریکایی‌هاست توسط این خواننده هتاک ، با پشتیبانی مهره های داخلی و خارجی ضد انقلاب و به قصد تخریب و توهین به اعتقادات مردم پیگیری می‌شود.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، «شاهین نجفی» همجنس‌باز مشهور و شومن میتینگ‌های منافقین که چندی پیش به هتک حرمت معصومین و ائمه اطهار (س) پرداخته، پس از 6 ماه انزوا و زندگی مخفیانه ، تحرکات جدیدی را در امریکا آغاز نموده است.

خواننده هتاک برای رسیدن به این اهداف خبیثانه اش با سفر به شهرهای مختلف امریکا از جمله شهرهای برکلی و سن دیگو کنسرت برگزار می کند.

اما تصاویری از پشت صحنه این کنسرت ها و حضور برخی از شارلاتانهای سیاسی و حقوق بگیران سازمان سیا که در قالب به اصطلاح اپوزیسیون(ضد انقلاب) فعالیت می کنند، حقایق واضح و روشنی از پشت صحنه پازل مهره های حامی این خواننده مرتد در خارج از کشور را رمز گشایی کرده است.

[عکس: 621172_361.jpg]

پروژه مشترکی که افکار عمومی بارها اجرای آن را توسط این افراد تحت عناوین مختلفی چون تبلیغ شیطان پرستی ، دفاع از همجنس گرایی و رفتارهای نامتعارف جنسی ، حمله به مناسبت ها و مراسم های مذهبی، کشف حجاب و ... با سوء استفاده از روشهای مختلف ارتباطی در رسانه های متعلق به سازمان سیا از جمله صدای امریکا و شبکه اجتماعی فیس بوک ، مشاهده کرده اند.

افرادی چون علی افشار ی ( از اعضای باند محسن سازگارا ) ، احمد باطبی ( خبرنگار صدای امریکا ) ، هانیه بختیار ( به همراه مادرش فریبا داوودی مهاجر ) ، کوروش صحتی ( خبرنگار صدای امریکا) ، بهزاد مهرانی ( ضد انقلاب پناهنده شده به ترکیه ) از جمله کسانی هستند که بارها و بارها مصداق مهره های سوخته این پروژه نافرجام بوده اند.

لازم به یادآوری است پروژه‌ای موسوم به موسیقی ترور که مورد حمایت امریکایی‌هاست توسط این خواننده هتاک پیگیری می‌شود و این در حالی است که چندی پیش نيز «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه آمریکا دستور استمرار پروژه «جنبش رقص و دیپلماسی رپ» را در فرآیند «جنگ نرم» علیه ایران صادر کرده بود.

اما این عامل سازمان ناتوی فرهنگی در داخل کشور و در حوزه شعر و ادبیات نیز از حمایت افرادی چون مهدی موسوی و فاطمه اختصاری استفاده می کند که متاسفانه به دلیل کوتاهی برخی از مسئولین فرهنگی با سوء استفاده از امکانات دولتی مشغول به جذب نیرو و گسترش حلقه های خود هستند. نمونه اخیر این سوء استفاده از اموال دولتی در هفته گذشته و در فرهنگسرایی در کرج اتفاق افتاده است که باشگاه خبرنگاران بزودی در خبری تفصیلی به افشای حامیان این سناریوی موذیانه خواهد پرداخت.