ایران رمان

نسخه‌ی کامل: 10 فینال پیش روی رئال مادرید
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آماری امیدوار کننده برای طرفداران رئال مادرید این است که این تیم در نیم فصل اول مقابل حریفانی که در نیم فصل دوم و ۱۰ بازی پیش رو دارد، از ۳۰ امتیاز، ۲۷ امتیاز را کسب کرده بوده است.






سوت: آماری امیدوار کننده برای طرفداران رئال مادرید این است که این تیم در نیم فصل اول مقابل حریفانی که در نیم فصل دوم و ۱۰ بازی پیش رو دارد، از ۳۰ امتیاز، ۲۷ امتیاز را کسب کرده بوده است. این یعنی تنها یک باخت به این ۱۰ تیم پیش رو داشته است. از سوی دیگر، دیدارهای پیش روی بارسلونا قدری سخت تر از رئال است و همین می تواند طرفداران رئال را به قهرمانی امیدوارتر کند.

تیم رئال مادرید، ۱۰ بازی مهم را پیش روی خود خواهد داشت. یکی از این بازی ها که در ۵ آوریل برگزار می شود مقابل گرانادا خواهد بود که این بازی در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. بازیکنان آنجلوتی آماری خوب در نیم فصل اول به جای گذاشتند که در مقابل حریفانی که از این به بعد دارند در نیم فصل اول تنها یک شکست داشته اند و بقیه بازی ها را با برد پشت سرگذاشته اند.

مسئله دیگری که می تواند امیدوار کننده باشد این است که از این ۱۰ بازی پیش رو، ۶ بازی در خانه رئال مادرید برگزار می شود که با تیم های گرانادا، ایبار،مالاگا، آلمریا، والنسیا و ختافه خواهد بود که آخرین بازی یعنی با ختافه، آخرین بازی این فصل لالیگا برای رئال مادرید نیز هست.

آمار نشان داده است گلزنی رئال مادرید هم در بازی هایی که میهمان بوده هم خوب بوده و توانسته این تیم را به پیروزی های در خانه حریف برساند. بازی بعدی که این تیم در خانه حریف خواهد داشت مقابل رایووایکانو خواهد بود که در ۸ آوریل برگزار می شود. این بازی در استادیوم حریف خواهد بود و پس از آن بازی هایی که در خانه حریفان برگزار خواهد شد با تیم های سلتاویگو، سویا و اسپانیول خواهد بود.

بازی های بارسلونا با حریفان در ۱۰ هفته آخر

کاتالان ها که اکنون صدر جدول را در اختیار گرفته اند ۵ بازی خانگی و ۵ بازی در خانه حریفان خواهند داشت. آنها در خانه سلتاویگو، سویا، اسپانیول، کوردوبا و اتلتیکو مادرید بازی می کنند و سپس در خانه با آلمریا، والنسیا، ختافه، رئال سوسیه داد و دپورتیوو بازی خواهند کرد.

به نظر شما آسان تر بودن بازی های آتی رئال مادرید در مقایسه با بارسا می تواند این تیم را به قهرمانی نزدیک تر کند؟