ایران رمان

نسخه‌ی کامل: لیورپول فالکائو را می خواهد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
دو باشگاه لیورپول و چلسی قصد دارند با مذاکره با باشگاه موناکو، در پایان فصل جاری لیگ برتر رادمل فالگائو مهاجم فعلی منچستریونایتد را جذب کنند.






طرفداری: دو باشگاه لیورپول و چلسی قصد دارند با مذاکره با باشگاه موناکو، در پایان فصل جاری لیگ برتر رادمل فالگائو مهاجم فعلی منچستریونایتد را جذب کنند. این مهاجم کلمبیایی که در روز آخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی راهی یونایتد شد، در این باشگاه توفق چندانی کسب نکرد و عمده فصل را با مصدومیت یا نیمکت نشینی روبرو بوده است.

به گزارش سان، فالکائو نتوانسته است نظر لوئیس فن خان سرمربی یونایتد را در خصوص به وجود آمدن سازگاری و تلاش برای موفقیت تیم جلب کند. مربی هلندی اخیرا این مهاجم را به تیم جوانان فرستاده است. با این حال این بازیکن در بازی مقابل تیم جوانان تاتنهام پیش از پایان بازی تعویض شد. کار به جایی رسید که مدیر برنامه های سابق این بازیکن با تائید بر عدم رضایت وی از شرایط در یونایتد اذعان کرد فالکائو وقتی از شرایط با وی حرف میزد، گریسته است.

با این حال با وجود سوابق درخشان این مهاجم در باشگاه های پورتو، اتلتیکو و موناکو هنوز باشگاه های زیادی هستند که خواهان وی هستند. از جمله این باشگاه ها می توان به لیورپول اشاره کرد. لیورپول که پیش از ورود یونایتد به نبرد برای جذب فالکائو به نظر می رسید مقصد نهایی این بازیکن باشد، قصد دارد این بار از شرایط به وجود آمده استفاده کرده و وی را جذب کند. تنها مشکل موجود در این میان دستمزد بالای گلزن کلمبیایی است که ممکن است از عهده لیورپول بر نیاید. اما گزارش ها حاکی از این هستند که این بازیکن مشکلی با کاهش دستمزد با شرط حضور در ترکیب اصلی ندارد.