ایران رمان

نسخه‌ی کامل: رئیس سابق فدراسیون جودو اظهارات رستگار را تکذیب کرد؛
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اميني: من از همه چیز بی اطلاع هستم!
علیرضا امینی، رئیس سابق فدراسیون جودو اعلام کرد که از همه حاشیه ها بی اطلاع است و با فدراسیون جهانی ارتباطی ندارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد علی رستگار رئیس فدارسیون جودو اعلام کرده است که نامه جدیدی که از سوی فدارسیون جهانی مبنی بر تعلیق جودوی ایران به دست فدراسیون جودو رسیده به دلیل نامه ای است که امینی (رئیس سابق) به فدراسیون جهانی فرستاده است.

بر اساس این گزارش، مهر ماه امسال پس از رقابتهای آخرین مرحله سهمیه المپیک بحثی مطرح شد که آرش میر اسماعیلی به مسئولان برگزاری مسابقه پیشنهاد رشوه داده است و همین موضوع اعتراض اتحادیه آسیا رابرانگیخت تا جایی که فدراسیون ایران به صورت موقت تعلیق شد و رستگار مجبور شد تا برای حل این مشکل به ابوطبی برود وموافقت فدارسیون جهانی و اتحادیه آسیای جودو را برای رفع تعلیق از ایران بگیرد.

پس از گذشت حدود یکماه و نیم نامه دیگری به فدارسیون جودو ارسال شد و در آن جودوی ایران تهدید به تعلیق همیشگی شد. محمد علی رستگار نیز اعلام کرد که این نامه چیز جدیدی نیست و از ما می خواهند که اساسنامه خود را دست کنیم.

اما اکنون وی درگفتگویی که با یکی از سایتهای ورزشی داشته اعلام کرده که علت اصلی دریافت نامه جدید، نامه ای است که علیرضا امینی رئیس سابق فدارسیون جودو به فدراسیون جهانی فرستاده است.

علیرضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: من در حال حاضر شهرستان هستم و نمیدانم چه صحبتهایی پشت من کرده اند اما حقیقت این است که از چیزی خبر ندارم تا اطلاع دقیق پیدا نکنم نیز صحبتی نخواهم کرد، اگر گفته اند من نامه ای را به فدراسیون جهانی ارسال کرده ام بسیارنادرست است و این را قبول ندارم.

وی وعده داد تا به زودی پس از اطلاع دقیق از موضوع صحبتهای اصلی خود را انجام خواهد داد./آق