ایران رمان

نسخه‌ی کامل: من ساکن همین ساختمانم می شود درب را باز کنید!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سارقی به شیوه ای که زنگ درب یکی از خانه های یک مجتمع مسکونی را می زد و ادعا می کرد که پشت درب مانده و از اهالی همان ساختمان است اقدام به سرقت انبارهای آن مجتمع می نمود.


رئیس کلانتری 106 نامجو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق گفت: ماموران این یگان طی گشت زنی های مستمر و بی وقفه خود می کوشند تا در کمترین زمان پشتیبانی برای شهروندان در برابر سارقان و زورگیران باشند.
سرهنگ محمد حسن خلیلی در ادامه افزود:در این خصوص ماموران این کلانتری بر حسب اعلام خبری از مرکز پیام مقر مبنی بار دستگیری یک نفر سارق منزل توسط شهروندان آن ساختمان کمتر از 5 دقیقه خود را به محل اعلام شده در آدرس خیابان اجاره دار رساندند.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه اظهار داشت: با ورود ماموران در محل یکی از اهالی ساختمان به واحد گشت مراجعه و اظهار کرد که فرد دستگیر شده ابتدا زنگ درب خانه وی را زده و ادعا کرده که پشت درب مانده و از اهالی ساختمان است و ایشان نیز درب را بر روی وی باز کرده و با آشنایی کامل بر روی همسایگان خود به شخصی مشکوک و او را تحت نظر می گیرد که مشاهده می کند که فرد وارد زیرزمین و قسمت انباری گشته و با شکستن قفل های آن اقدام به سرقت لوازم داخل آن که شامل برنج و دیگر وسایل انباری نمود که با آگاه سازی همسایگان او را دستگیر و به فوریت های پلیسی اطلاع می دهند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ماموران پس از بازجویی از فرد متهم،وی معرف به سرقت خود شده و بلافاصله دستگیر و به کلانتری انتقال داده می شود که در بازجویی تخصصی خود را به هویت امیر معرفی می نماید و به چندین فقره سرقت مشابه نیز اعتراف می کند./ل