ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تیری که هیچگاه خطا نمی رود
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
زورگیری در روز روشن؛

رئیس کلانتری 15 تهرانسر گفت: شلیک مأموران زبده ی ما هیچ گاه خطا نمی رود و عوامل این مقر برخورد قاطعی با زورگیران خواهند داشت.
سرهنگ حسین اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران این کلانتری با گشت زنی خود می کوشند تا از جان و مال شهروندان در مقابل سارقان و زورگیران حمایت کنند.
وی افزود: در این خصوص ماموران این مقر طی گشت زنی ها در محدوده شهرک فرهنگیان متوجه درگیری دو نوجوان با 3 جوان دیگر شدند که در پی بررسی موضوع بلافاصله خود را به آنان رسانده که آن 3 جوان با رویت ماموران توسط موتورسیکلت خود فرار می کنند و آن دو نوجوان به ماموران گشت اعلام می کنند که آن 3 نفر با تهدید چاقو و ضرب و شتم گوشی همراه و مبلغ 50 هزار تومان پول آنان را به زور به سرقت بردند.

این مقام مسئول انتظامی با اشاره به تعقیب و گریز متهمان گفت: ماموران کلانتری پس از 20 دقیقه تعقیب و گریز بدون هیچ توجهی به اخطار ایست متهمان کماکان به فرار خود ادامه دادند، لذا 3 تیر جنگی جهت اخطار به صورت هوایی و طبق مقررات به کارگیری سلاح شلیک شد ولی باز هم آنان بدون توجه مکرر به فرار خود پافشار ی کردند.

اسماعیل زاده خاطر نشان کرد: ماموران زبده این مقر در نهایت مجبورا 4 تیر به سمت پای ترک نشینان شلیک کردند که به پای یکی از آنان که بعدا خود را به هویت احسان معرفی نمود اصابت کرد و همین طور دو نفر دیگر نیز به هویت های محمد و ایمان دستگیر شدند و در بازرسی بدنی از آنان یک چاقوی بزرگ کشف و ضبط گردید و مجروح توسط اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد./ف
خدا کمکشون کنه تا بتونند حافظ امنیت جامعه ما باشند.....