ایران رمان

نسخه‌ی کامل: هدف تعلیم و تربیت ما دستیابی به حیات طیبه است
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش گفت: امروزه در نظام تعلیم و تربیت دنیا آموزش و پرورش ایران تنها کشوری است که هدف خود را دستیابی به حیات طیبه قرار داده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در مراسم بزرگداشت روز ملی پژوهش که امروز در سالن سینم ا فلسطین برگزار شد بیان داشت: آموزش و پرورش باید توانایی انسان را شکوفا کند و انسان را چنان تقویت کند که موقعیت خود را بستاند و در صدد بهبود آن باشد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم برای یادگیری تفکر و حکمت است ادامه داد: با تاکیداتی که شد در اولین تغییراتی که در نظام آموزشی انجام دادیم در پایه ششم گام اول را برای تفکر و پژوهش گذاشتیم.
محمدیان افزود: در سال آینده پژوهشکده خانواده ما مسایل مرتبط خانواده با آموزش و پرورش را رصد کرده و آنها را حل می کند و همچنین در خدمت سازمان مشارکت های مردمی و خانواده خواهد بود و با پژوهشکده آموزش استثنایی و تبادل نظر خواهد داشت.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش گفت: تعلیم و تربیت باید به مرکزی که تعلیم و تربیت اسلامی را برقرار کند و ایده های جدید را ارائه دهد تبدیل شود.
وی ادامه داد: امروز در نظام تعلیم و تربیت دنیا آموزش و پرورش ایران تنها آموزش و پرورش تنها کشوری است که هدف خود را دستیابی به حیات طیبه قرار داده است.
محمدیان خاطر نشان کرد: تفکر و پژوهش در پایه ششم با عنوان کتاب جداگانه اما در پایه های دیگر به صورت تلفیقی ارائه می شود./ل