امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
«15 نكته در رفتار مديريتي»
#1
Star 
نكات مديريتي

1- با قدرداني به موقع از كارمندان، انرژي كاري آنان را افزايش دهيد و حُسن خلاقيت را در آنان تقويت كنيد.

2- موقع حرف زدن با اعتماد به نفس به چشمان افراد نگاه كنيد و هميشه متبسم باشيد.

3- هرگز براي پيشبرد اهداف كاري خود، ديگران را با وعده هاي بي اساس فريب ندهيد.

4- سعي كنيد اسامي كارمندان را به خاطر بسپاريد و در حين صحبت كردن با آنان، نامشان را به زبان

بياوريد.

5- همواره به خاطر داشته باشيد به كار بردن الفاظ مؤدبانه از اقتدار شما نمي كاهد.

6- اشتباهات زيردستان را بيش از حد لازم به آنها گوشزد نكنيد.

7- امين و رازدار افراد باشيد.

8- روي اشتباهات خود پافشار ي نكنيد و بي تعصب خطاهاي خود را بپذيريد.

9- با عبارات كنايه آميز و نيش دار به ديگران درس عبرت ندهيد.

10- با آرامش و خونسردي به حرف هاي ديگران گوش كنيد و براي صرفه جويي در زمان مرتباً حرف آنان را

قطع نكنيد.

11- روش محاسبات مالي را تا حدي ياد بگيريد تا قادر به تجزيه و تحليل گزارشات مالي سازمان باشيد.

12- در جلسات دائماً به ساعت خود نگاه نكنيد.

13- به نحوه پوشش و ظاهر خود توجه كنيد.

14- تا صحت و سقم مسئله اي روشن نشده، كسي را مؤاخذه نكنيد.

15- معاشرين فعال را از فرصت طلب ها تفکیک کنید.
ستایش یعنی این حسی که دارم

:)
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Star 13 رفتار زشت ایرانی! .:SNOW G!RL:. 1 340 ۲۰-۰۵-۹۲، ۱۲:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: maedeh

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان