امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بهترین عکس‌های حرکتی به روایت آژانس مگنوم
#1
عکس‌هایی که آژانس بین المللی عکاسی "مگنوم" به عنوان بهترین عکس های حرکتی انتخاب کرده است. در هر تصویر عکاس توضیحاتی راجع به حس و حال خودش و فضایی که در آن بوده و عکس را گرفته می‌دهد.
[عکس: 1891856_263.jpg]
پشت پل‌ها -۲۰۱۱ - پائولو ونتورا در روز‌های کریسمس و شب سال نو، نوازندگان در خیابان‌های شهر که در اواسط دهه ۷۰ کودکانه در آن زندگی می‌کردند می‌گذشتند و می‌نواختند.
 
[عکس: 1891857_895.jpg]
پرندگان مهاجر -مکزیک- ۱۹۹۰ داخل ماشین در بزرگراه در حال رانندگی بودم که دسته‌ای از پرندگان مهاجر را دیدم. من عاشق پرندگان هستم. آن‌ها نمادی از آزادی و رهایی هستند.
برای هر دردی دو درمان است:

سکوت و زمان
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
[عکس: 1891858_817.jpg]
سواحل اوماها- ۶ ژوئن -رابرت کاپا سربازان آمریکایی در روز ۶ ژوئن ۱۹۴۴ به شهر ساحلی" اوماها" رسیدند. آب سرد بود وتا ساحل هنوز بیش از یکصد متری فاصله مانده بود. گلوله‌ها سوراخ‌هایی را اطراف من به وجود آوردند و من نزدیکترین مانع فولادی را برای عکس گرفتن ساختم، نزدیکیبودن به صحنه و رنگ خاکستری که در فضا ایجاد شده بود برای عکاسی خیلی خوب بود.
 
[عکس: 1891859_409.jpg]
دست‌ها روی دیوار شهر- اساویرا، مراکش، ۱۹۸۵ -برونو باربی دست باز نماد موفقیت و دور ماندن از چشم بد است. این تصویر در ژوئیه ۱۹۸۸ در مسابقه صد سالۀ ملی جغرافیایی به نمایش گذاشته شد.
 
[عکس: 1891860_726.jpg]
بیتلز در استودیو ضبط امی -لندن- انگلستان-۱۹۶۴-دیوید هورن در سال ۱۹۶۴ دوست من ریچارد لستر، که قرار بود اولین فیلم "بیتلز" را "شب روز سخت" کارگردانی کند، از آن‌ها عکس گرفت. عکس نشان می‌دهد که آن‌ها در حال مطالعه هستند برای کاری که می‌خواستند انجام بدهند.
برای هر دردی دو درمان است:

سکوت و زمان
پاسخ
سپاس شده توسط:
#3
[عکس: 1891861_886.jpg]
شهر مرزی دل ریو- تگزاس-۲۰۱۱ عکسی با چشم اندازی خالی و شکسته که انگار از چشم یک پرنده به منظره نگاه می‌کنی.
 
[عکس: 1891862_770.jpg]
عبور مردم از منطقه Ginza -توکیو، ژاپن- ۱۹۹۶-هری گرویاتور اولین چیزی که در سفر به ژاپن توجه مرا جلب کرد امنیتی است که آنجا وجود دارد. به راحتی می‌توانید وسایل خود را کنار خیابان رها کنید و بعد از چند ساعت بیایید و ان را بردارید. نکته‌ی دیگر اینکه مردم ژاپن به شما نگاه نمی‌کنند و برای عکاسی بهترین منطقه است به طوری که می‌شود گفت: آنجا بهشت عکس و عکاسی است. اما این سوأل پیش می‌آید که هنوز هم اینگونه است؟
 
[عکس: 1891863_971.jpg]
راهبه ها- یانگون- میانمار، ۱۹۹۴- استیو مک کاری من از یک گروه راهبه خواسته بودم که اجازه دهند آن‌ها را همراهی کنم. زمانی که در خیابان‌ها و محله به محله می‌رفتند و آرامش و ارتباط با خدا را به مردم نشان می‌دادند
برای هر دردی دو درمان است:

سکوت و زمان
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  عجیب‌ترین اسلحه‌های تاریخ؛ از تفنگ تقویم‌دار تا تپانچۀ ضد سگ! صنم بانو 2 1,345 ۳۰-۰۲-۲، ۱۰:۰۴ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  برترین عکس‌های زیر آب در سال ۲۰۲۲ صنم بانو 0 199 ۲۸-۰۷-۱، ۰۶:۴۲ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  واقعیت‌های جالب درباره چیزهایی که از آن‌ استفاده می‌کنیم صنم بانو 4 356 ۲۹-۰۴-۱، ۰۷:۱۰ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
2 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
taranomi (۱۲-۰۹-۹۷, ۰۲:۲۰ ب.ظ)، minaa (۱۲-۰۹-۹۷, ۰۲:۴۴ ب.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان