۰۹-۰۸-۹۳، ۰۳:۵۸ ب.ظ
معاون تحقیقات گوگل مدعی شد
بی نیازی دانش آموزان آینده از مدرسه رفتن با معلمهای هوشمند مصنوعی
«آلفرد اسپکتور» معاون تحقیقات گوگل اعلام کرد، برنامه های نرم افزاری و فناوری هایی که معمولا به عنوان منحرف کننده حواس دانش آموزان توصیف میشوند، میتوانند یادگیری آنها را ارتقا بخشند.
به گزارش سرویس فناوری ایسنا، به باور وی، این موضوع میتواند به آینده ای ختم شود که در آن دانشآموزان برای داشتن تحصیلات رسمی نیازی به مدرسه رفتن نداشته باشند.
اسپکتور در «نشست ایدههای تغییردهنده جهان» در نیویورک اعلام کرد، حتی برنامه های نرم افزاری ساده میتوانند تحصیل را ارتقا بخشند. وی در این میان به برنامههای نرمافزاری مانند Duolingo اشاره کرد که از طریق بازی، به کاربران زبان آموزش میدهند.
اسپکتور گفت که معلمان خصوصی مصنوعی و هوشمند میتوانند گام بعدی برای ارتقا سطوح تحصیلی برای دانشآموزان باشند.
وی همچنین مدعی شد، بازیهای ویدیویی را میتوان برای برطرفکردن کسالت ناشی از درسخواندن نیز به کار برد و محیطهایی خلق کرد که در آن یادگیری هیجانانگیز باشد.
او افزود: ما رابطهای کاربردی بسیار مهیجی داریم که کاربران روزانه ساعتها در محیط آنها بازی میکنند و میتوان با چنین فناوریهایی به دانشآموزان آموزش داد.
اسپکتور اعلام کرد، شبکههای اجتماعی را همچنین میتوان برای افزایش سطوح اجتماعی دانشآموزان به کار برد و به آنها در برقراری آسانتر ارتباط با یکدیگر کمک کرد. وی در پایان مدعی شد این فناوریها در مجموع میتوانند نیاز به مدارس را رفع کنند.
بی نیازی دانش آموزان آینده از مدرسه رفتن با معلمهای هوشمند مصنوعی
«آلفرد اسپکتور» معاون تحقیقات گوگل اعلام کرد، برنامه های نرم افزاری و فناوری هایی که معمولا به عنوان منحرف کننده حواس دانش آموزان توصیف میشوند، میتوانند یادگیری آنها را ارتقا بخشند.
به گزارش سرویس فناوری ایسنا، به باور وی، این موضوع میتواند به آینده ای ختم شود که در آن دانشآموزان برای داشتن تحصیلات رسمی نیازی به مدرسه رفتن نداشته باشند.
اسپکتور در «نشست ایدههای تغییردهنده جهان» در نیویورک اعلام کرد، حتی برنامه های نرم افزاری ساده میتوانند تحصیل را ارتقا بخشند. وی در این میان به برنامههای نرمافزاری مانند Duolingo اشاره کرد که از طریق بازی، به کاربران زبان آموزش میدهند.
اسپکتور گفت که معلمان خصوصی مصنوعی و هوشمند میتوانند گام بعدی برای ارتقا سطوح تحصیلی برای دانشآموزان باشند.
وی همچنین مدعی شد، بازیهای ویدیویی را میتوان برای برطرفکردن کسالت ناشی از درسخواندن نیز به کار برد و محیطهایی خلق کرد که در آن یادگیری هیجانانگیز باشد.
او افزود: ما رابطهای کاربردی بسیار مهیجی داریم که کاربران روزانه ساعتها در محیط آنها بازی میکنند و میتوان با چنین فناوریهایی به دانشآموزان آموزش داد.
اسپکتور اعلام کرد، شبکههای اجتماعی را همچنین میتوان برای افزایش سطوح اجتماعی دانشآموزان به کار برد و به آنها در برقراری آسانتر ارتباط با یکدیگر کمک کرد. وی در پایان مدعی شد این فناوریها در مجموع میتوانند نیاز به مدارس را رفع کنند.