امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جدیدترین فیلم‌های [color=#ff0000]سینم[/color] ایی دنیا اینجاست
#1
برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینم ایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینم اهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینم ایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
 
[عکس: 1324588_180.jpg]
پس از فیلم های «جونو» و «بزرگسال جوان» سومین همکاری بین جیسون رایتمن (کارگردان) و دیابلو کودی (نویسنده) با بازی شارلیز ترون در نقش مارلو، مادر سه بچه، در فیلم «تالی» (Tully) رقم می خورد. سه نوزاد مارلو او را به نقطه انفجار رسانده اند تا اینکه تالی (مکنزی دیویس) که پرستار شب است، سر می رسد و از بار روی دوش او می کاهد. فیلم «تالی» که در جشنواره فیلم ساندنس نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد، قرار است 20 آوریل 2018 روی پرده سینم اها برود.
[عکس: 1609060_374.jpg]
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
«مری پاپینز بازمی گردد» (Mary Poppins Returns) در دهه سی در لندن اتفاق می افتد، جایی که مایکل (بن ویشا) و جین (امیلی مورتیمر) بنکس حالا دیگر بزرگ شده اند. پس از آنکه مایکل یک تراژدی را پشت سر می گذارد، مری پاپینز (با بازی امیلی بلانت که جایگزین جولی اندروز در سال 1964 می شود) باز می گردد تا به خانواده بنکس کمک کند و از یک چراغ افروز خیابانی با بازی لین-مانوئل میراندا کمک می گیرد. این فیلم که نوبت اکران 25 دسامبر 2018 دارد، توسط راب مارشال کارگردانی شده که کاراکترهای جدیدی از کتاب های پی ال تراورس از جمله تاپسی (مریل استریپ) و بانوی بادکنکی (آنجل لنسبری) را معرفی کرده است.
[عکس: 1609042_854.jpg]
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:
#3
بندیکت کامبربچ در انیمیشن ماجرایی جدیدی که برای یکی از آثار کلاسیک دکتر سئوس ساخته شده، در نقش گرینچ صداپیشگی می کند. اسکات موزیر و یارو چنی کارگردان انیمیشن «گرینچ» (The Grinch) هستند که چیزهای بیشتری درباره خانه گرینچ، دوستی اش با یک سگ به نام مکس، و نقشه اش برای دزدیدن کریسمس از همسایه ها در هو-ویل تعریف می کنند. نهم نوامبر 2018 منتظر اکران این انیمیشن باشید.
[عکس: 1609043_417.jpg]
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:
#4
در «بازی تمام شد، رفیق!» (Game Over, Man!) ستاره های سریال تلویزیونی «معتادان کار» (آدام دوین، اندرز هولم و بلیک اندرسون) نقش دوستان دوران کودکی را بازی می کنند که حالا قهرمانان اکشن شده اند و هتلی که در آن کار می کنند توسط تروریست ها اشغال شده است. این کمدی که نیل مک دانا، جیلیان بل، ایا کش و اوتکارش امبودکار نیز در آن بازی کرده اند، قرار است 23 مارس 2018 در نتفلیکس پخش شود.
 ​​​[عکس: 1609044_412.jpg]
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:
#5
پس از ساخت فیلم ناامید کننده «خداحافظ کریستوفر رابین»، فیلم «کریستوفر رابین» (Christopher Robin) با بازی ایوان مک گرگور در نقش اصلی فیلم قرار است روز 3 اوت اکران شود. کریستوفر که حالا بزرگ شده و برای خودش کار و زندگی دست و پا کرده است، با وینی پو، دوست دوران کودکی اش، روبرو می شود و از نو شادی های زندگی را کشف می کند. مارک فورستر این فیلم را کارگردانی کرده و هیلی اتول نیز در آن بازی کرده است. از صداپیشگان فیلم می توان به جیم کامینگز، کریس اوداود و توبی جونز اشاره کرد.
[عکس: 1609045_487.jpg]
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:
#6
ویم وندرز کارگردانی فیلمی اقتباسی با بازی آلیسیا ویکاندر و جیمز مک اووی از رمان جی. ام. لدگارد را بر عهده دارد که درباره مأموری انگلیسی (مک اووی) و یک زیست-ریاضیدان (ویکاندر) است که قبل از آنکه شغلشان آنها را از هم جدا کند، عاشق هم می شوند. این مأمور در سومالی زندانی می شود در حالیکه ویکاندر به دنبال کشف منشأ زندگی می رود. «مخفی سازی» (Submergence) که نقدهای اولیه متفاوتی و مختلطی دریافت کرده است، 13 آوریل 2018 اکران خواهد شد.
[عکس: 1609046_611.jpg]
 
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:
#7
سیرشا رونان در فیلمی اقتباسی از رمان «مرغ دریایی» آنتون چخوف نقش آفرینی می کند. مایکل مه یر این فیلم را کارگردانی کرده که داستان آن پیچیدگی های رمانتیک یک هنرپیشه مسن (آنت بنینگ)، پسرش (بیلی هاول)، عشق پسرش (رونان) و محبوبش که رمان نویس مشهوری با بازی کوری استول است را به تصویر می کشد.«مرغ دریایی» (The Seagull) از 11 مه 2018 روی پرده سینم اها خواهد رفت.
[عکس: 1609047_656.jpg]
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:
#8
اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند رایان پراوس نقدهای اولیه خوبی دریافت کرده است. داستان یک کشتی گیر مکزیکی شکست خورده، یک شیاد سابق با تتویی روی صورت، یک معتاد در حال ترک که در جستجوی کلیه است، موضوع فیلم «تبهکار» (Lowlife)است که نشان می دهد چطور یک رئیس مافیای بیرحم زندگی این سه موجود پس را بهم وصل می کند. روز 6 آوریل منتظر اکران این فیلم در سینم اهای منتخب باشید.
​​​[عکس: 1609048_645.jpg]
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:
#9
پیتر لیوولسی (کارگردان) از روی رمان پرفروش پیتر بنیانی درباره زندگی پسر 16 ساله ای به نام سباستین پرندرگاست، فیلمی اقتباسی ساخته است. سباستین که بیشتر عمرش را نزد نانا گذرانده است، امیدوار است که نانا او را به عنوان دست پرورده مربی سابقش باکمینستر فولر بزرگ کند و حالا سباستین شروع به پرسه زدن با جرد (الکس ولف) و خواهر نوجوانش مردیث (مود اپاتو) کرده است. اکران فیلم «خانه فردا» (The House of Tomorrow) از روز 27 آوریل 2018 در سینم اهای دنیا آغاز خواهد شد.
[عکس: 1609049_457.jpg]
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:
#10
فیلم جدید لوکرتسیا مارتل (نویسنده و کارگردان) نه سال پس از فیلم تحسین شده او یعنی «زن بی سر» ساخته می شود که فیلمی اقتباسی از رمان آنتونیو دی بِنِدتو (1956) درباره دُن دیه گو دی زاما است، یک کارمند دفتری در امپراتوری اسپانیا که آرزوی اصلی اش، انتقال از پست فعلی اش در پاراگوئه کنونی است. «زاما» (Zama)نقدهای اولیه عالی از منتقدین دریافت کرده است و قرار است 13 آوریل 2018 به نمایش عمومی درآید.
[عکس: 1609050_195.jpg]
 
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  ۱۰ دیالوگ آغازین برتر فیلم‌های [color=#ff0000]سینم[/color] ایی صنم بانو 2 409 ۲۹-۰۴-۱، ۱۲:۲۵ ق.ظ
آخرین ارسال: هویدا مهرزاد
  نوستالژیک‌ترین سریال‌های خارجی تلویزیون صنم بانو 5 497 ۱۴-۰۶-۰، ۰۵:۳۱ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  شکست‌خورده‌های تلویزیون تا اینجای ۱۴۰۰ صنم بانو 1 287 ۱۲-۰۶-۰، ۰۵:۲۶ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
1 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
صنم بانو (۲۱-۱۲-۹۶, ۰۲:۱۱ ب.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان