۰۶-۰۲-۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ
94/2/6
هفته نامه عصر ارتباط: آخرین مطالعه ای که مرکز eMarketer انجام داده، نشان داد تا پایان سال 2015 میلادی به ازای آگهی های تبلیغاتی که روی شبکه های اجتماعی مختلف در سراسر جهان منتشر می شود، بیش از 23 میلیارد دلار پول پرداخت خواهدشد. این رقم رشد 33.5 درصدی ارزش بازار تبلیغات در شبکه های اجتماعی را نشان می دهد و پیش بینی شده روند مذکور طی دو سال آینده هم دنبال شود تا در سال 2017 میلادی این بازار به ارزشی بالغ بر 36 میلیارد دلار برسد.
کارشناسان می گویند در 2017 میلادی 16درصد مجموعه پول های پرداخت شده در بازار جهانی برای انتشار آگهی های تبلیغاتی را شبکه های اجتماعی در اختیار خواهندگرفت. آمریکای شمالی، آسیا پسیفیک و اروپای غربی به ترتیب با پرداخت 10، 7.4، 4.74 میلیارد دلار بیشترین سهم در گسترش آگهی های تبلیغاتی روی شبکه های اجتماعی را خواهند داشت. هم اکنون در آمریکا و کانادا به ازای هر کاربر 50 دلار آگهی در شبکه های اجتماعی منتشر می شود که این رقم تا سال 2017 به 71 دلار می رسد.
دیشب خوابت را دیدم..
صبح، شمعداني باغچه مان گل از گلش شکفته بود...
صبح، شمعداني باغچه مان گل از گلش شکفته بود...