این قابلیت برای عکاسان نشنال جئوگرافیک برای نشان دادن چشم اندازهای جهانی خود در لحظه، این مجله را قادر ساخته که از طریق اینستاگرام بیشتر از هر رسانه دیگری بتواند به مردم دسترسی پیدا کند.
این ها چهار استراتژی کلیدی برترین اکانت اینستاگرام هستند که شما نیز می توانید در رویکرد برندینگ خود در این وبسایت، از آن ها استفاده کنید.
1. هدف کاملاً تعریف شده ای برای اکانت اینستاگرام خود داشته باشید
اولین قدم برای ایجاد برندی شناخته شده در هر پلتفرم شبکه اجتماعی، داشتن هدفی مشخص است که به اکانت شما جهت و مضمون کلی دهد. نشنال جئوگرافیک در پست وبلاگی روی سایت خود در مورد فعالیتشان در اینستاگرام نوشته، «هدف ما این است که به مخاطبان خود انگیزه دهیم تا به شکلی معقول سفر کنند، و عکاسان ما چندین دهه است که این کار را با موفقیت انجام می دهند.»
هدف اکانت شما بهتر است این باشد که به مردم انگیزه دهد تا اقدام کنند، اقدامی که مستقیماً با مأموریت شرکت شما در ارتباط باشد.
2. محتوایی ارسال کنید که باعث شود مردم دست از اسکرول کردن بردارند
محتوای شما لازم نیست که حتماً به اندازه نشنال جئوگرافیک فوق العاده باشد تا در برندینگ کسب و کار شما اثربخشی کافی را داشته باشد. ولی این نکته را از پر فالوئرترین اکانت اینستاگرام قبول کنید و به یاد داشته باشید که عکس های خیره کننده اولین چیزی است که باعث می شود یک اکانت اینستاگرام پرطرفدار شود. هرگز فقط برای ارسال کردن، ارسال نکنید! تنها بهترین تصاویر خود را ارسال کنید.
با اینکه شرکت شما شاید 110 تا از بهترین عکاس های خبری جهان را در اختیار نداشته باشد که اینستاگرام شما را مثل نشنال جئوگرافیک اداره کنند، ولی می توانید کاری کنید که با استعدادترین عکاس ها در کسب و کار شما به اکانت شما دسترسی داشته باشند. لازم نیست حتماً مسئولیت اینستاگرام را به دوش یک نفر بیندازید. تلاش تیمی معمولاً وقتی که چندین نفر به سمت مجموعه استانداردی از اهداف حرکت کنند، به بهترین شکل جواب می دهد.
تولید محتوا در اینستاگرام وجهه انسانی شرکت شما را نشان می دهد، که همان کارکنان شما هستند! عکس های بامزه پشت صحنه از دفتر کاری خود ارسال کنید که محیط کارتان را به شکلی جالب نشان دهد. همچنین تصاویری از رویدادهای خاص، نمایشگاه ها، حضور در رسانه ها و میهمانی های شرکت ارسال کنید.
3. از هشتگ های پرطرفدار و همچنین برند شده استفاده کنید
نحوه پیدا کردن محتوا توسط کاربران در اینستاگرام همچنین بستگی زیادی به استفاده صحیح از هشتگ ها دارد. اکانت هایی که حداقل یک هشتگ را استفاده می کنند 12.6 درصد مشارکت بیشتری دارند. هشتگ های برتر سال 2017 شامل #love، #photooftheday، #picoftheday و #travel بود. در اکثر پست های نشنال جئوگرافیک از این هشتگ های متداول استفاده می شود.
البته، نشنال جئوگرافیک همچنین هشتگ های برند شده خود را نیز ایجاد می کند که درست مثل عکس هایش منحصر به فرد است و به اهمیت سفر یا برند آن اشاره دارد. هشتگ های برند شده راهی عالی برای دسته بندی تصاویر و ویدئوهای خاص به عنوان کاتالوگ مجازی بر اساس موضوع هستند.