امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رسیدگی به نحوه عملکرد رانندگان بیشترین انتقاد شهروندان به سامانه
#1
Rainbow 
مدیر سامانه 1888 منطقه 20 گفت: 25 درصد از مجموع پیام های و اصله به این سامانه را انتقاد به نحوه عملکرد رانندگان حمل و نقل عمومی به خود اختصاص داد.
قلیچ خانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: معاونت حمل ونقل و ترافیک و معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه بیشترین آمار انتقادات را با موضوعات نحوه عملکرد رانندگان حمل ونقل عمومی و نحوه خدمات رسانی در ورزشگاه ها را در پیام های واصله به خود اختصاص می دهند.
وی با اشاره به ثبت 27 پیام از ابتدای آذر ماه سال جاری در این سامانه اظهار داشت: نواحی 1 و 2 منطقه نیز با 14 و 29 بیشترین پیام های نواحی را به خود اختصاص دادند.
قلیچ خانی ادامه داد: لکه گیری آسفالت، رفع سد معبر، جمع آوری زباله، سرعت و دقت در انجام پروژه های عمرانی و مزاحمت های ساختمانی را می توان بیشترین انتقادات وارده به مدیران شهری عنوان کرد.
مدیر سامانه 1888 منطقه از جذب ناظران افتخاری خبر داد وخاطر نشان کرد:منطقه 20 ماهانه 35 ناظر افتخاری را از میان اقشار مختلف جامعه جذب می کند تا شهروندان خود ناظر مشکلات محله خود باشند و آنان را به مدیران شهری انتقال دهند./ز
.xcvk..xcvk.
پاسخ
سپاس شده توسط: پرنسس ، نيلو ، sa armani
#2
خداييش هم ماتاحالا هربار تماس گرفتيم خيلي سريع بررسي و انجام شده كار.دستشون دردنكنهmara
پاسخ
سپاس شده توسط: مرد آریایی


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شهروندان از لمس این درختان خودداری کنند صنم بانو 0 21 ۲۲-۰۱-۳، ۰۶:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده خانواده خرمدین صنم بانو 0 390 ۱۰-۰۳-۰، ۰۵:۲۳ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  رانندگان در اولویت سوم برای واکسیناسیون کرونا صنم بانو 0 100 ۰۹-۰۲-۰، ۱۰:۱۰ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان