امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
زن فقیری که یک شبه ثروتمند شد! +عکس
#1
"جولیه کارورا" در حال تلاش برای جمع کردن 600 دلار پول نقد بود تا بتواند صورتحسابهای خانواده را پرداخت کند ، وضع مالی آنها به قدری خراب بود که حتی قادر به تهیه خورد و خوراک خود هم نبودند. تمام این اتفاقات درحالی رخ داد که این زن میلیونر شده بود اما خودش خبر نداشت


[عکس: 121963_535.jpg]


او برنده یک بلیط بخت آزمایی بود که در داشبورد ماشینش مانده و فراموش شده بود ، زمانیکه مسئولین برگزاری این بخت آزمایی متوجه شدند با گذشت 5 ماه کسی برای دریافت جایزه 23 میلیون دلاری مراجعه نکرده است به جستجوی فرد برنده پرداختند و متوجه شدند او یک دختر جوان است که از یک مغازه بین راهی خرید کرده است و تصویر او در دوربین مدار بسته این فروشگاه ضبط شده است . مسئولین با انتشار عکس این دختر از مردم خواستند تا فرد برنده را درجریان قرار دهد.


[عکس: 121964_890.jpg]


این زن 69 ساله ماجرا را اینگونه شرح میدهد: آن روز من و دخترم برای انجام کاری خارج از شهر رفته بودیم و هنگام برگشت او که تشنه شده بود برای خرید یک بطری آب ایستاد. منهم از او خواستم برای من هم یک بلیط بخت آزمایی تهیه کند ، من به خرید این بلیطها اعتیاد دارم و اگرچه تا کنون بیش از 200 عدد از آنها خریده بودم و حتی یک سنت هم برنده نشده بودم اما باز هم دوست داشتم بختم را امتحان کنم. و مثل اینکه اینبار خدا با ما بود.

این زن که بیوه است و مدت 20 سال است با فقر و سختی زندگی میکند حتی سرپرستی نوه هایش که پدرشان را در یک تصادف از دست داده اند به عهده دارد.او به همراه 6 نوه و 4 دخترش زندگی میکند. او برای دریافت این جایزه تنها 180 روز زمان داشت که در روزهای آخر موفق شد خود را معرفی کرده و این جایزه بزرگ را دریافت کند.
In my heart, an ice flower has sprouted
پاسخ
سپاس شده توسط: *Zahra* ، v.a.y


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شباهت حیرت آور دخترانی مثل السا باربی معروف انیمیشن (عکس) *hasti* 1 767 ۱۰-۰۹-۰، ۱۰:۴۰ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  گوسفند 5 شاخ همه را متعجب کرد+عکس PedraM 4 541 ۱۲-۱۲-۹۹، ۰۸:۰۵ ب.ظ
آخرین ارسال: minaa
  جانور عجیب و چند سر که نمی میرد ولی بقیه را با نفسش میکشد ( عکس ) صنم بانو 0 158 ۱۶-۱۰-۹۹، ۱۰:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان