امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طناب دار در انتظار مرد همسرکش
#1
مرد جواني كه همسرش را از پنجره خانه به پايين پرتاب كرده و او را به قتل رسانده بود در آستانه اعدام قرار گرفت.
روزنامه اعتماد: مرد جواني كه همسرش را از پنجره خانه به پايين پرتاب كرده و او را به قتل رسانده بود در آستانه اعدام قرار گرفت.

اوايل سال ٩١ مردي هراسان به آگاهي شهر ري مراجعه و از پرتاب شدن همسرش از پنجره خانه‌شان به پايين خبر داد كه به اين ترتيب تيمي از كارآگاهان براي رسيدگي به پرونده تشكيل و به محل مورد نظر اعزام شدند. در حالي كه مرد جوان، از خودكشي همسرش به دليل مشكلات رواني مي‌گفت تحقيقات ماموران از صحنه جرم شواهد ديگري در اختيار آنها قرار داد كه خبر از جنايتي هولناك مي‌داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور ماموران در صحنه جرم، بازرسي‌هاي اوليه آغاز شد. تحقيقات اوليه ماموران نشان مي‌داد كه زن جوان با سقوط از پنجره خانه، به دليل شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده است. همزمان با صادر شدن دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني، تحقيقات وارد مسير تازه‌يي شد.

درحالي كه بررسي‌ها ادامه داشت، مرد جوان با حضور در پليس آگاهي به كارآگاهان گفت: من و همسرم ٧ ماه پيش با هم ازدواج كرده بوديم كه بعد از مدتي متوجه شدم او افسردگي دارد. روز حادثه نيز بحث كوتاهي بين ما اتفاق افتاد كه باعث شد تا همسرم خودش را از پنجره به پايين پرتاب كند.

در حالي كه مرد جوان ادعا مي‌كرد كه تلاش‌هايش براي نجات همسرش بي‌فايده بوده و او با سقوط از ارتفاع، خودكشي كرده است، آثار صحنه جرم، شك ماموران را برانگيخت و باعث شد تا تحقيقات ماموران از همسايگان او آغاز شود. همزمان خانواده زن جوان با مراجعه به پليس آگاهي مدعي شدند كه دخترشان هيچ‌گونه سابقه بيماري رواني نداشته و شوهرش به دليل اختلافات شديدي كه با او داشت چندين بار نيز او را به قتل تهديد كرده بود؛ اظهاراتي كه مسير پرونده را تغيير داد و پرده از جنايتي هولناك برداشت.

با قوت گرفتن فرضيه قتل، مرد جوان بازداشت و بازجويي كارآگاهان از او آغاز شد. در حالي كه متهم همچنان به بيگناهي خود اصرار مي‌كرد يكي از همسايگان با مراجعه به پليس به ماموران گفت كه روز حادثه مرد جوان را ديده كه همسرش را از پنجره به پايين پرتاب كرده است.

همزمان گزارش پزشكي قانوني وقوع درگيري بين قاتل و مقتول را تاييد كرد كه به اين ترتيب و با اثبات فرضيه قتل، مرد جوان به عنوان متهم اصلي پرونده شناسايي و براي انجام سير قانوني به همراه پرونده به شعبه ١١٣ دادگاه كيفري استان تهران منتقل شد و همزمان خانواده مقتول درخواست قصاص متهم را ارايه دادند.

در جريان رسيدگي به پرونده، متهم به قصاص محكوم شد كه با تاييد اين حكم در ديوان عالي كشور، مرد جوان با وجود انكار قتل همسرش، در آستانه اعدام قرار گرفت.
[عکس: 85875505027359354516.gif]
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چوبه دار در انتظار مرد همسرکُش صنم بانو 0 99 ۰۸-۰۲-۰، ۰۹:۵۱ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  شلیک با سلاح دوربین‌دار! صنم بانو 1 88 ۲۵-۰۱-۰، ۰۹:۰۸ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  مرد مصری بعد از قتل همسرش، خود را مجازات کرد صنم بانو 1 120 ۲۹-۱۲-۹۹، ۰۱:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان