۱۶-۱۲-۹۹، ۱۱:۲۷ ق.ظ
«فرامرز صدیقی»؛ بازیگر مستعدی که این روزها در تنهایی روزگار میگذراند.
روزنامه شرق -امید جوانبخت: «فرامرز صدیقی» را میتوان کشف «مسعود کیمیایی» دانست. او تحصیلکرده تئاتر دانشگاه تهران است و در کنار چند تجربه تئاتری در دهه ۵۰، فعالیت سینم ایی خود را با نقشی کوتاه در ساخته متفاوت «آربی آوانسیان»، «چشمه- ۱۳۵۱» شروع کرد و در ادامه نیز سعی کرد بهتدریج و در همکاری با فیلمسازانی متفاوت راه خود را در عالم بازیگری پی بگیرد.
«ذکریا هاشمی» و «خسرو هریتاش» هرچند فیلمسازانی متفاوت و تحصیلکرده بودند، اما از بدشانسی صدیقی، «زن باکره- ۱۳۵۲» و «برهنه تا ظهر با سرعت- ۱۳۵۳» فیلمهایی تجاری شدند که با سینم ای متفاوت دهه ۵۰ و نیز ساختههای قبلی این فیلمسازان سنخیتی نداشتند و اولین نقش اصلی او در فیلم دوم با اکران محدود و سپس توقف نمایش آن و نیز حضورش در دو فیلم تجاری و به نمایش درنیامده «امشب اشکی میریزد/ منوچهر مصیری- ۱۳۵۷» و «گفت هرسه نفرشان/ غلامعلی عرفان-۱۳۵۹»، در تندباد تحولات سالهایی میانی و پایانی دهه ۵۰ که منجر به انقلاب شد، هیچیک به چشم نیامدند.
«ذکریا هاشمی» و «خسرو هریتاش» هرچند فیلمسازانی متفاوت و تحصیلکرده بودند، اما از بدشانسی صدیقی، «زن باکره- ۱۳۵۲» و «برهنه تا ظهر با سرعت- ۱۳۵۳» فیلمهایی تجاری شدند که با سینم ای متفاوت دهه ۵۰ و نیز ساختههای قبلی این فیلمسازان سنخیتی نداشتند و اولین نقش اصلی او در فیلم دوم با اکران محدود و سپس توقف نمایش آن و نیز حضورش در دو فیلم تجاری و به نمایش درنیامده «امشب اشکی میریزد/ منوچهر مصیری- ۱۳۵۷» و «گفت هرسه نفرشان/ غلامعلی عرفان-۱۳۵۹»، در تندباد تحولات سالهایی میانی و پایانی دهه ۵۰ که منجر به انقلاب شد، هیچیک به چشم نیامدند.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...