امتیاز موضوع:
  • 1 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فعال سازی چاکرای پنجم
#1
چاكرای پنجم یا چاکرای گلو بین حفره گردن و حنجره قرار دارد و مركز ظرفیت بیان ، ارتباط و الهام انسان است ، ارتباط برقرار كردن در زندگی شخصی عمدتا از راه صحبت كردن و همین طور با حركت صورت میگیرد كه مربوط به این چاكرا میباشد.
چگونه بفهمید كه چاكرای پنجم عملکردش مناسب است : اگر این چاكرا هماهنگ كار كند میتوانید كاملا ساكت بمانید و از صمیم قلب به دیگران گوش داده و حرف هایشان را درك كنید ؛ گفتارتان خلاق و پرشور بوده و در عین حال كاملا واضح است.
صدای شما پرطنین و خوش آهنگ است و وقتی با مشكل یا مخالفتی روبه رو میشوید با خودتان صادق باقی خواهید ماند و میتوانید اگر بخواهید نه بگویید و نظر دیگران هم نمیتواند شما را تحت تأثیر قرار داده یا فریب دهد.
اگر چاكرای پنجم هماهنگ كار نكند كلامتان خشن، بی ادبانه ، سرد و جدی است ؛ صدایتان نسبتا بلند و كلام تان فاقد معنای عمیق است ، اگر چاكرای پنجم فعال باشد 4 تا 5 ساعت خواب در شب به طرف راست و چپ به طور متناوب میخوابید.
كاركرد ناهماهنگ چاكرای پنجم باعث میشود كه عده ای از قدرت بیانشان برای گول زدن دیگری سوء استفاده كنند ؛ كم كاری چاكرای پنجم باعث خجالتی شدن، ساكت بودن و دورن گرایی میشود و در این صورت وقتی صحبت میكنید فقط در مورد چیزهای كم اهمیت زندگی بیرونی تان حرف میزنید.
فعال کردن چاکرای پنجم : نور آبی و شفاف آسمان صاف ، چاكرای پنجم را هماهنگ میكند ، برای جذب کامل رنگ آبی آسمان، روی زمین دراز بكشید و ریلكس باشید و وجود درونی تان را رو به گستردگی بی نهایت آسمان باز كنید.
موسیقی درمانی چاکرای پنجم : انعكاس آسمان آبی بر آب و صدای آرام امواج شما را از عواطف و احساسات نهفته تان و این كه به شما چه میخواهند بگویند آگاه میسازد.
رنگ درمانی چاکرای پنجم : رنگ آبی روشن كم رنگ به چاكرای گلو اختصاص دارد ، این رنگ آرامش می آفریند و بینش روحانی شما را باز میكند.
رایحه درمانی چاکرای پنجم : رایحة‌ تند مریم گلی امواج شفا را به طرف مركز تكلم میفرستد و چاكرای گلو را از انقباض رها میكند ، اكالیپتوس چاكرای پنجم را باز و پاك میكند و امواج آن به شیوه ارتباط با دیگران سادگی و بی ریایی میبخشد.
._۰
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  فعال سازی چاکرای پنجم سرنای را 0 287 ۱۶-۰۴-۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: سرنای را
  فعال سازی چاکرای سوم سرنای را 0 340 ۱۶-۰۴-۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: سرنای را
  فعال سازی چاکرای سوم سرنای را 0 343 ۱۶-۰۴-۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: سرنای را

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
2 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
نويد (۱۷-۰۴-۹۵, ۰۱:۳۳ ق.ظ)، سرنای را (۱۷-۰۴-۹۵, ۱۲:۲۶ ب.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان