امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فـال روزانـه - Daily Omen
#1
فال روزانه ۱۴۰۰.۰۱.۰۹
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است


دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال پرکاری را آغاز کرده‌اید و در این سال اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای انتظار شما را می‌کشد. انسان عجولی هستید و کارهای مهم را بدون فکر و مشورت انجام می‌دهید. در سال تولدتان این روحیه را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید راز حل مشکلات در مشورت با اطرافیان نهفته است. در ماه‌های آغازین سال تولدتان جدی‌تر از همیشه کار کنید و در این ماه‌ها اجازه ندهید کاری به آینده موکول شود. تیر و مرداد امسال کمی به خودتان استراحت بدهید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و اعضای خانواده سپری کنید. در این ماه‌ها مواظب هزینه‌‌های زندگی باشید اما بیش از حد به خودتان سخت‌ نگیرید و خساست به خرج ندهید. در ماه‌های آبان و آذر امسال با مشکل مالی روبرو خواهید شد. به نفع شماست که از هم اکنون پولی برای آینده پس‌انداز کنید. در ماه‌های پایانی سال تولدتان با عشقی جگرسوز روبرو می‌شوید. این عشق را جدی بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با جدیت به پایان برسانید و در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی‌ شما تبدیل شود.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
پاسخ
سپاس شده توسط: minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa
#2
[عکس: 1728678_495.png] فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد.  در رفتار خود با اعضای خانواده تجدید نظر کنید و از در محبت و مهربانی با اهل منزل وارد شوید. دائم خودتان را سرزنش می‌کنید و این رویکرد زمینه سرخوردگی شما را فراهم کرده‌است. ادامه این رفتار اصلاً به صلاح شما نیست و در اولین فرصت سرزنش‌های بی‌دلیل را کنار بگذارید و به فکر افزایش اعتمادبه‌نفس خود باشید.   سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید. امروز متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان دروغ بزرگی به شما گفته‌است. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید
تا خبری از ریا و دروغ میان شما و عشق‌زندگی‌تان نباشد.
 

[عکس: 1728679_371.png] اجازه ندهید مشکلات کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید.  عزیز نورسیده‌ای به اعضای خانواده شما اضافه می‌شود و تولد این نوزاد زمینه شادی شما و دیگر اعضای خانواده را فراهم می‌کند.  فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزان‌تان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌اش برسد و امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. عازم سفر کاری هستید و به رغم اینکه شرایط برای سفر مهیا نیست، چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه رخت سفر بر تن کنید و مسافرت بروید. اما خطرهای این مسافرت را به جان بخرید و مطمئن باشید که به لحاظ کاری دستاورد مهمی را از این سفر به ارمغان خواهید آورد. قصد انجام کار مهمی دارید اما بهتر است قبل از انجام این کار با پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل مشورت کنید. به کمک هوش و ذکاوت سرشاری که دارید، یک سروگردن بالاتر از دیگران قرار بگیرید. احساس می‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان با شما روراست نیست و حرف‌های دلش را درمیان نمی‌گذارد. در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و رویکردی را در پیش بگیرید که در آن خبری از فریب و پنهان‌کاری نباشد.
 [عکس: 1728680_840.png] 
امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. پول خود را برای انجام کاری پس‌انداز کرده‌اید اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود.  جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل به کمک شما می‌آیند و مشکلی که با آن روبرو هستید را از سر راه بر می‌دارند. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
پاسخ
سپاس شده توسط: minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa
#3
[عکس: 1728681_189.png]  مهمان ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید و قسمتی از زمان خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص خواهید داد. برای کسب آرامش بیشتر، قسمتی از وقت امروز را به کارهای خیر و انسان‌دوستانه اختصاص دهید.  رویکردی حرفه‌ای و جدی به انجام کارها در پیش بگیرید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله‌ای ندارید. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای شما ترتیب داده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند. [عکس: 1728682_659.png] اجازه ندهید اضطراب و نگرانی شما را از پا در بیاورد و اختیار امور را در دست بگیرید. آینده خود را با پس‌انداز و صرفه‌جویی تضمین کنید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. امروز خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید.   امروز صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید که عشق و محبت در هوا موج می‌زند و از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به فرصت مناسبی برای تقدیم عشق بی‌پایان خود به همسر یا عشق‌زندگی‌تان تبدیل نمایید. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی تنها باشید و با خودتان خلوت کنید.  روز خوبی را در پیش دارید و امروز کالای مهمی به دست‌تان می‌رسد و از این وضعیت حسابی شاد و خوشحال خواهید شد
.
 [عکس: 1728683_369.png] 
حبرای رسیدن به آرامش از مدیتیشن و انجام کارهای مذهبی کمک بگیرید.  یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید،‌ امروز بعدازظهر با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواس‌تان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری نمایید. به فردی که به کمک شما نیاز دارد، پاسخ مثبت دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتی‌تان است.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
پاسخ
سپاس شده توسط: minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa
#4
 [عکس: 1728684_800.png] 
مدت زیادی است که پولی به کسی قرض داده‌اید و فردی که از شما پول قرض کرده، تاکنون بدهی خود را پس نداده است. امروز اوضاع تغییر می‌کند و این فرد دِین خود را ادا می‌کند. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده پولی که با هزارو‌یک زحمت‌ بدست آورده‌اید را به هر کسی قرض ندهید. رفتاری مودبانه و همراه با احترام را با اعضای خانواده درپیش بگیرید.   رفاقت با دوستان ناباب چیزی به غیر از آبروریزی‌ برای شما به دنبال نخواهد داشت. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند گذشته به شما توجه ندارد و خبری از عشق و محبت در زندگی‌‌تان نیست. اما امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که کاملا در اشتباه بوده‌اید و شما را بیشتر از هر کسی در دنیا دوست دارد. [عکس: 1728685_518.png] روز خوبی در پیش دارید و با شرایطی برای موفقیت‌های بیشتر روبرو خواهید شد. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. پیام بسیار مهمی امروز به دست شما می‌رسد و این خبر شادی شما و اعضای خانواده را به دنبال دارد. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دست‌تان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. از هوش سرشاری که دارید برای حل مشکلات کمک بگیرید. ایده‌ جدیدی که به ذهن‌‌تان رسیده را عملی کنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

 [عکس: 1728686_997.png] روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد.     بی‌گدار به آب نزنید و ایده‌های خود را قبل از اجرا دوباره بررسی نمایید. امروز کار زیادی ندارید و فرصت بیشتری برای حضور در کنار اعضای خانواده پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری را برای رضایت و خوشنودی شما انجام می‌دهد.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
پاسخ
سپاس شده توسط: minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa
#5
[عکس: 1749665_385.png]اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود.  هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. لطف این دوست را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که قدردان محبت‌های وی هستید. بودن شما در کنار عشق‌زندگی‌تان از چیزی که فکرش را بکنید اهمیت بیشتری برای وی دارد. سفر کاری در پیش دارید و در این سفر با موفقیت چشمگیری روبرو خواهید شد. کار مهمی را باید انجام دهید، اما بهتر است قبل از انجام این کار حتماً با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و نظر بزرگ‌ترها را جویا شوید. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق‌زندگی‌تان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌زندگی‌تان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. 

[عکس: 1749666_956.png] از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد.  با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید و قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی نمایید. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌های‌تان دور کند.  عشقی غیر‌منتظره و آتشین در انتظار شما است و امروز عشق محبوبی در دل شما می‌افتد و دل و دین خود را به معشوق می‌بازید. امروز کارها بر وفق مراد شما انجام خواهد شد. از این شرایط به نفع خود استفاده کنید و روز را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان عشقی گرم و آتشین را نثار شما خواهد کرد

[عکس: 1749667_564.png] حضور بیشتری در جمع داشته باشید و از انزوا دوری کنید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. انسان مهربانی هستید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، در نتیجه تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید و به گونه‌ای روز را به شب برسانید که کسی از شما دلخور نشود. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
پاسخ
سپاس شده توسط: minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa ، minaa


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  فـال روزانـه - Daily Omen صنم بانو 5 403 ۱۱-۰۲-۰، ۱۲:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: minaa
  فـال روزانـه - Daily Omen صنم بانو 3 135 ۲۸-۱۲-۹۹، ۰۹:۴۵ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  فـال روزانـه - Daily Omen صنم بانو 3 239 ۰۳-۱۱-۹۹، ۰۹:۵۱ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
2 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
صنم بانو (۰۹-۰۱-۰, ۱۱:۱۱ ق.ظ)، minaa (۰۹-۰۱-۰, ۱۱:۵۵ ق.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان