۲۶-۱۲-۹۶، ۱۰:۱۵ ب.ظ
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
هر ۳ ثانیه یک تماس فوریتی با ۱۱۰
جانشین پلیس پایتخت با بیان اینکه در سال 96 هر 3 ثانیه یک تماس فوریتی با 110 و هر 6 ثانیه یک عملیات فوریتی پلیسی انجام میشود، گفت: تخلفات راهور با 23 درصد، صدرنشین تماسهای شهروندان با 110 بوده است.
خبرگزاری فارس: سردار حمید هداوند جانشین پلیس پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در سال 96 هر سه ثانیه یک تماس فوریتی با مرکز 110 داشتیم و هر 6 ثانیه یک عملیات فوریتی پلیس توسط پلیس 110 پایتخت انجام شد.
جانشین پلیس پایتخت تصریح کرد: به طور متوسط روزانه حدود 33 هزار تماس به مرکز 110 واصل شد که از این میزان حدود 15 هزار تماس عملیاتی شد.
وی بیشترین تماس شهروندان را در حوزه تخلفات راهور با 22 درصد دانست و گفت: نزاع و درگیری به میزان 21 درصد،سرقت 10 درصد و سایر جرائم 46 درصد از تماسها را به خود اختصاص دادند.
سردار هداوند با اعلام این مطلب که در سال 96، تعداد تماسها با 110 پایتخت، 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: با برنامهریزیهای صورت گرفته امیدواریم در سال آینده شاهد تحولات و افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه 110 باشیم.
هر ۳ ثانیه یک تماس فوریتی با ۱۱۰
جانشین پلیس پایتخت با بیان اینکه در سال 96 هر 3 ثانیه یک تماس فوریتی با 110 و هر 6 ثانیه یک عملیات فوریتی پلیسی انجام میشود، گفت: تخلفات راهور با 23 درصد، صدرنشین تماسهای شهروندان با 110 بوده است.
خبرگزاری فارس: سردار حمید هداوند جانشین پلیس پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در سال 96 هر سه ثانیه یک تماس فوریتی با مرکز 110 داشتیم و هر 6 ثانیه یک عملیات فوریتی پلیس توسط پلیس 110 پایتخت انجام شد.
جانشین پلیس پایتخت تصریح کرد: به طور متوسط روزانه حدود 33 هزار تماس به مرکز 110 واصل شد که از این میزان حدود 15 هزار تماس عملیاتی شد.
وی بیشترین تماس شهروندان را در حوزه تخلفات راهور با 22 درصد دانست و گفت: نزاع و درگیری به میزان 21 درصد،سرقت 10 درصد و سایر جرائم 46 درصد از تماسها را به خود اختصاص دادند.
سردار هداوند با اعلام این مطلب که در سال 96، تعداد تماسها با 110 پایتخت، 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: با برنامهریزیهای صورت گرفته امیدواریم در سال آینده شاهد تحولات و افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه 110 باشیم.
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !