۲۵-۱۰-۹۱، ۰۵:۳۰ ب.ظ
(آخرین تغییر در ارسال: ۲۵-۱۰-۹۱، ۰۵:۳۷ ب.ظ توسط .:SNOW G!RL:..)
عنوان: پایان نامه رشته کامپیوتر پیرامون جاوا اسکریپت
دانشگاه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد
صفحات: 55
نوع: تایپ شده
فرمت: Word
کیفیت: عالی
دانشگاه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد
صفحات: 55
نوع: تایپ شده
فرمت: Word
کیفیت: عالی
انتخاب موضوع جاوااسکریپت، به معنی ورودبه دنیای طراحی و برنامه نویسی صفحات وب است. وب جهانی که در ابتدا تنها بعنوان مخزنی از اطلاعات مختلف که درقالب صفحاتی ساکن تنظیم شده بودند در نظر گرفته میشد. با رشد سریع خود توانست به یکی ازمهمترین وسایل آموزشی ،ارتباطی ،تجاری و تفریحی تبدیل شود. به موازات رشد سریع این رسانه، ابزارهاوروشهای توسعه آن نیز رشد کرده و متحول شده است . گـر چه جـاوااسکـریپت یک زبان برنامه نویسی است،اما فراگیری آن بسیار ساده است. برخلاف اکثر زبانهای برنامه نویسی،برای آموختن این زبان به دانش زیادی نیاز ندارید.سادگی ودر عین حال تواناییهای فوق العاده این زبان آنرا به یک ابزار مشهور وپر طرفدار برای برنامه نویسی در صفحات وب تبدیل کرده است . در واقع امروزه کمتر صفحه وبی را مییابید که در آن از جاوااسکریپت استفاده نشده باشد.
فهرست مطالب موجود در این پایان نامه :
جاوااسکریپت چیست؟ – اصول اسکریپت نویسی در صفحات وب – اسکریپتها و برنامهها – معرفی جاوااسکریپت - قابلیتهای جاوااسکریپت - جاوااسکریپت در مقابل جاوا – چگونه جاوااسکریپت در صفحات وب قرار میگیرد؟ – خلق یک اسکریپت – ابزار اسکریپت نویسی – آغاز خلق اسکریپت - بررسی قابلیتهای جاوااسکریپت - زیباتر کردن صفحات وب به کمک جاوااسکریپت - استفاده از نوار وضعیت - کاربابرنامههای اتصالی - برنامههای جاوااسکریپت چگونه کار میکنند - توابع درجاوااسکریپت - اشیاءدر جاوااسکریپت - جاوااسکریپت از سه نوع شیء پشتیبانی میکند – کنترل حوادث - مخفی کردن اسکریپتها از مرورگرهای قدیمی - استفاده از مقادیر و ذخیره سازی آن - انتخاب نام برای متغییرها - تعیین مقدار برای متغییرها - انواع اساسی دادهها در جاوااسکریپت - انواع داده جاوااسکریپت – آرایهها و رشتهها - خلق یک شیء String – بررسی و مقایسه متغییرها - تکرار دستورات باکمک حلقهها - حلقههای For – حلقههای While – حلقههای Dowhile – اشیاء درون ساخت مرورگر – اشیاء چیستند؟ - خلق اشیاء - خاصیتهای اشیاء و مقادیر – گرد کردن اعداد - خلق اعداد تصادفی - کار با تاریخها - مدل شیئی سند – درک مدل شیئی سند - دسترسی به تاریخچه مرورگر - خلق اشیاء اختصاصی - استفاده از اشیاء برای ساده کردن اسکریپتها - اختصاصی کردن اشیاء درون ساخت - پنجرهها و زیر صفحهها - کنترل پنجرهها با استفاده از اشیاء - ایجاد وقفههای زمانی - استفاده از اشیاء جاوا اسکریپت برای کار با زیر صفحهها - دریافت اطلاعات به کمک پرسشنامهها - شیءfrom در جاوااسکریپت - ورودیهای متن - ورودیهای چند خطی متن - کار با متن در پرسشنامهها - دکمهها مربعهای گزینش - دکمههای رادیوئی - تصاویر گرافیکی و انیمیشن - استفاده از جاوااسکریپت برای کار با نقشههای تصویری - تصاویر دینامیک در جاوااسکریپت اسکریپتهای فرامرور گری - دریافت اطلاعات مرورگر - حل مشکل ناسازگاری مرورگرها - خلق یک صفحه چند منظوره - هدایت کاربران به صفحات وب - خلق یک صفحه چند منظوره – کار با شیوه نامهها - تنظیم مکان متن - تغییر رنگ و تصاویر زمینه - کار با فوتنها - کنترل شیوهها بکمک جاوااسکریپت - استفاده از لایهها برای خلق صفحات دینامیک - لایهها چگونه کار میکنند؟ - دو استاندارد برای خلق لایهها - تعریف خواص لایهها - استفاده از جاوااسکریپت برای توسعه یک سایت وب - استفاده از لیستهای بازشونده برای تسهیل هدایت کاربران - افزودن توضیحاتی در مورد پیوندها - استفاده از پیوندهای گرافیکی - نتیجه - خلاصه - فهرست منابع
كليك
ستایش یعنی این حسی که دارم
:)