۲۸-۱۰-۹۶، ۰۳:۲۶ ب.ظ
«اکسیدان» ساخته حامد محمدی در اکران خیلی فراتر از انتظارات فروخت و به قولی ترکاند، داستان آدم هایی که برای گرفتن ویزا تن به هر خفتی می دهند با زیر لایه هایی افشاگر از شرایط این روزهای جامعه ایرانی در قالب هجو و کمدی که خیلی پر استقبال شده.
برترین ها - ایمان عبدلی:
کیوسک: ماهنامه اجتماعی- فرهنگی رستاک به تازگی روی کیوسک آمده است. «رستاک» را تیم جدیدی ارائه کرده است که نام های آشنایی نیستند و اما کیفیت کاری قابل توجهی دارند. مجله در چند بخش مجزا و به شکل پرونده مباحث مختلف را مطرح کرده است. مباحثی که عمدتا توسعه محور و نگاه جامعه شناسانه دارد. پرونده ای پرو پیمان درباره فقدان شادی در جامعه ایران و ریشه های شکل گیری فرهنگ غم و اندوه که دلایل فلسفی و تاریخی ریز و درشت را با ادبیاتی روان ارائه کرده، خواندنی مطلب رستاک است.
پرونده ای درباره بحران کم آبی در ایران و تبعات جامعه شناسی که در ایران به جا گذاشته و تغییراتی در که در بافت جمعیتی می گذارد و همچنین تحلیل هایی که در مورد کم آبی کمتر کار شده است این پرونده را هم خواندنی کرده. دیگر پرونده خواندنی مجله ی خوش فرم و کاغذ گلاسه کرجی ها، پرونده کتابخوانی در ایران است که باز هم نگاه تازه اش آن را متفاوت می کند نقد همه چیز خوانی کتابخوان های ایرانی و کیفیت روشنفکری در ایران این بخش را هم تازه خواندنی کرده است. «رستاک» اگر با همین فرمان پیش برود در آینده پر طرفدارتر خواهد شد.
نمایش خانگی: «اکسیدان» ساخته حامد محمدی در اکران خیلی فراتر از انتظارات فروخت و به قولی ترکاند، داستان آدم هایی که برای گرفتن ویزا تن به هر خفتی می دهند با زیر لایه هایی افشاگر از شرایط این روزهای جامعه ایرانی در قالب هجو و کمدی که خیلی پر استقبال شده. در واقع «اکسیدان» با نزدیک شدن به مرزها و خط قرمزها برگ برنده های زیادی دارد و این مضمون است که باعث نفوذ در بیننده شده. فیلم از لحاظ پرداخت کار خاصی نیست از معمولی سینم ای ایران بالاتر است، اما اثر ماندگاری نیست
شوخی های متکی به دیالوگ و تکیه بر بلاهت جواد عزتی و شوخی با ترنس ها و البته کمی هم هجو تفاوت های مذهبی و...جنس شوخی ها البته که تازه نیست پیشتر در آثار کمال تبریزی مشابه آن را دیده ایم اما خب باز هم کشش جذب مخاطب را دارد. اکسیدان با همه ی ضعف هایش با نیمچه داستانی که دارد مخاطب را جذب می کند و حداقل در نمایش خانگی انتخاب مطمئنی است.
برای هر دردی دو درمان است:
سکوت و زمان
سکوت و زمان