امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کشف محموله 600 ميليوني کالاي قاچاق در فارس
#1
Rainbow 
رئيس پليس آگاهي فارس از شناسايي و انهدام يك شبكه قاچاق كالا و كشف يك محموله600 ميليوني قاچاق از آنها در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيروس حيدري" در اين خصوص گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي فرماندهي انتظامي فارس در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و افراد سود جو، از تحرکات يک شبکه قاچاق کالا مطلع شدند.

وي ادامه داد: اين قاچاقچيان با انگيزه هدفمند و سودجويانه اقدام به وارد كردن محصولات دخاني خارجي از از جنوب كشور به استان فارس كرده و كالاي قاچاق را در يكي از شهرستان هاي جنوبي استان دپو و سپس به شهر شيراز حمل مي كردند.

سرهنگ "حيدري" افزود: ماموران ابتدا سرشبکه و اعضاء اين باند به نام "ص – ر" را شناسايي و در ادامه فعل و انفعالات اين شبکه را چندين هفته رصد تا اينكه متوجه شدند قاچاقچيان قصد دارند يک محموله سنگين کالاي دخاني را از جنوب استان فارس بارگيري و به شيراز منتقل كنند، در طول مسير تردد آنها مستقر شدند.

وي خاطر نشان كرد: با هوشياري ماموران يک دستگاه کاميون ايسوزو حامل کالاي قاچاقچان در حوالي روستاي بيدزرد شيراز شناسايي و هنگامي كه ماموران قصد متوقف كردن آن را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ايست اقدام به فرار كرد.

رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان فارس ادامه داد: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن تعداد 153 کارتن سيـ ـگارت، معادل يك ميليون و 530 هزار نخ و 289 جفت کفش به ارزش تقريبي 600 ميليون ريال کشف شد.

سرهنگ "حيدري" در پايان گفت: كليه اعضاء اين باند شناسايي و تلاش در خصوص دستگيري آنها آغاز شده است.
.xcvk..xcvk.
پاسخ
سپاس شده توسط: sa armani


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  قاچاق مواد مخدر با پاراگلایدر از افغانستان به ایران! صنم بانو 0 326 ۲۹-۰۲-۰، ۱۰:۰۵ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  آخرین جزئیات کشف جسد آزاده نامداری صنم بانو 0 102 ۰۸-۰۱-۰، ۰۵:۰۷ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  کشف هزاران عدد انواع مواد محترقه در تهران صنم بانو 0 97 ۱۰-۱۲-۹۹، ۱۰:۰۰ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان