۳۰-۰۴-۹۳، ۰۳:۴۳ ب.ظ
به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی با راه اندازی نمایندگی یکی از بیمه ها و تحت پوشش قرار دادن خدمات بیمه ای از جمله بیمه سرمایه گذاری عمر، مبالغی را از متقاضیان به صورت نقدی دریافت و از پرداخت این مبالغ به حساب بیمه مرکزی خودداری و یا با تاخیر زیاد اقدام می کنند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.
سرهنگ «فرهاد قدسی» گفت: از آنجا که احتمال سوءاستفاده مالی و ایجاد نارضایتی در بین افراد متقاضی وجود داشت، ماموران پس از تحقیقات گسترده و جمع آوری اسناد و مدارک لازم و شناسایی هفت نفر از افرادی که در همین رابطه مبالغی را به این نمایندگی بیمه پرداخت ولی خدمات و یا سندی برای آنها صادر نشده بود را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی و دعوت از بازرس بیمه مرکزی نمایندگی مربوطه مشخص شد این دفتر تخلفاتی از قبیل دریافت وجه نقد از مشتریان و عدم واریز آن به حساب بیمه مرکزی و یا واریز با تاخیر دو ماهه را داشته و در این بین مبالغی بین 500 هزار تا 12 میلیون ریال را از 20 نفر از مشتریان دریافت کرده است.
سرهنگ قدسی افزود: دو نفر متصدی این دفتر بیمه که خواهر و برادر نیز بودند پس از تکمیل اسناد و مدارک موجود و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ «فرهاد قدسی» گفت: از آنجا که احتمال سوءاستفاده مالی و ایجاد نارضایتی در بین افراد متقاضی وجود داشت، ماموران پس از تحقیقات گسترده و جمع آوری اسناد و مدارک لازم و شناسایی هفت نفر از افرادی که در همین رابطه مبالغی را به این نمایندگی بیمه پرداخت ولی خدمات و یا سندی برای آنها صادر نشده بود را شناسایی کردند.
وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی و دعوت از بازرس بیمه مرکزی نمایندگی مربوطه مشخص شد این دفتر تخلفاتی از قبیل دریافت وجه نقد از مشتریان و عدم واریز آن به حساب بیمه مرکزی و یا واریز با تاخیر دو ماهه را داشته و در این بین مبالغی بین 500 هزار تا 12 میلیون ریال را از 20 نفر از مشتریان دریافت کرده است.
سرهنگ قدسی افزود: دو نفر متصدی این دفتر بیمه که خواهر و برادر نیز بودند پس از تکمیل اسناد و مدارک موجود و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.