۲۷-۱۰-۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ
برخی برندها سعی میکنند یک رابطه رضایتبخش و طولانی با مشتریانشان برقرار کنند و آنها را حفظ کنند و برخی دیگر سعی میکنند آنها را گول بزنند و به طرز زشتی جیبشان را خالی کنند.
برترینها: برخی برندها سعی میکنند یک رابطه رضایتبخش و طولانی با مشتریانشان برقرار کنند و آنها را حفظ کنند و برخی دیگر سعی میکنند آنها را گول بزنند و به طرز پلیدی جیبشان را خالی کنند. بنابراین هم خریدارانی وجود دارند که از خریدشان کاملا راضی هستند و هم خریدارانی که احساس میکنند مورد سوء استفاده قرار گرفته اند و ناراحت هستند. در این مطلب بسته بندی هایی را مشاهده می کنید که توهین آمیزترین نمونههای سوء استفاده طراحان از خریداران را نشان میدهند. احتمالا برای همه کسانی که در این ایدههای بسته بندی مشارکت داشته اند جای مخصوصی در جهنم در نظر گرفته شده است. تصاویر زیر را ببینید تا متوجه شوید چرا نباید به بسته بندی محصولات اعتماد کنید.
بسته بندی ساندویچ
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...