۲۴-۱۱-۹۶، ۱۲:۰۱ ب.ظ
برترین ها - ترجمه از حمید پاشایی: ارتقاء شغلی، هدفی بزرگ است که برای رسیدن به آن باید تلاش کنید. اگر قصد دارید «ترفیع شغلی» را در لیست اهداف خود برای یک سال آینده قرار دهید، ما به شما کمک می کنیم که در رسیدن به آن موفق شوید.
اگر واقعاً می خواهید حرفه شغلی تان به سمت جلو حرکت کند، این ها مهارت هایی هستند که باید رویشان تمرکز کنید.
1. همکاری و تعامل
اگر می خواهید در شغلتان ترفیع پیدا کنید، باید روی چیزهایی بیشتر از کار شخصی خود تمرکز کنید. به این توجه کنید که از چه کسی در محیط کار می توانید در کارهایتان کمک بگیرید. هر چه همکارانتان بیشتر تحت تأثیر شما قرار بگیرند، احتمال بیشتری وجود دارد که رییس شما نیز در مورد اخلاق کاری تان چیزهایی بشنود. توانایی شما در همکاری و تعامل به اندازه توانایی تان در کار به صورت مستقل دارای اهمیت است.
همکاری بین تیم ها در داخل سازمان همیشه مورد توجه قرار می گیرد. نحوه نگاه سایرین به شما در محیط کار، تأثیر بسیاری بر آینده شغلی تان خواهد داشت.
2. حس مالکیت
داشتن حس مالکیت از سوی کارکنان، از ارزش بسیاری نزد مدیران شرکت ها برخوردار است. مدیران به کسانی ترفیع می دهند که نسبت به خروجی پروژه شان حس مالکیت نشان دهند، به این معنی که هر کاری که لازم است برای به انجام رساندن آن انجام دهند. اگر لازم است بیشتر سر کار باقی بمانند، خلاقیت از خود به خرج دهند و از تمام منابع موجود برای کمک استفاده کنند. حس مالکیت از اشتیاق کارمند برای گل زدن ناشی می شود، به جای اینکه توپ را به دیگران پاس دهد.
3. تلاش
وقتی بحث اخلاق کاری شما پیش می آید، موضوع همیشه رسیدن به اهداف مرحله به مرحله پروژه نیست. بعضی از مدیران به تلاشی که کارمندشان به خرج می دهد نگاه می کنند. آیا گزارش او نشان دهنده نظم فردی و قابلیت انطباق است؟ آیا متمرکز و خلاق است؟ مقدار تلاشی که شما به خرج می دهید اهمیت زیادی نزد رئیستان دارد.
مقدار تلاشی که رئیستان از شما می بیند بیشتر از اهداف خاص مرحله به مرحله برایش مهم است. آن ها کارمندانی را ارتقا می دهند که هر روز تلاش زیادی از خود نشان دهند. حتی افرادی که مهارت کمتری دارد، نسبت به افراد ماهرتر که حداقل تلاش را به خرج می دهند از شانس بیشتری برای ترفیع شغلی برخوردارند.
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !