امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5 ماده غذایی برای تقویت موی سر
#1
موهای خشک و شکننده که ظاهر زننده ای نیز دارد نیازمند تقویت و مراقبت است که این کار از طریق مصرف غذاهای مناسب امکان پذیر است.


تخمه کدو:
این دانه یکی از بهترین تقویت کننده های مو است و تغذیه سالم زندگی سالم - عالی روی و ویتامین A به حساب می آید. ویتامین B موجود در آن شامل بیوتین نوعی ماده مغذی لازم برای تقویت مو است که مانع نازکی و شکنندگی مو می شود.


هویج:
دارای بالاترین میزان بتاکاروتن است. ویتامین A برای داشتن موهای براق و پوست سالم لازم است.


ترب:
این گیاه سرشار از ویتامین C، سیلیکون و سولفور است.


مخمر غذایی:
این نوع مخمر که روی ملاس نیشکر رشد می کند عاری از گلوتن و حاوی ترکیبی از اسید آمینه (پروتئین) و ویتامین های گروه B است. علاوه بر آن دارای پروتئین کامل است که برای تقویت موها ضروری است.


خیار:
خیار سرشار از سیلیکون است که موها را براق، ضخیم، قوی و سالم می کند.


منبع: آکاایران
پاسخ
سپاس شده توسط:


چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
3 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
نويد (۰۱-۰۶-۹۵, ۰۱:۴۸ ق.ظ)، tini (۳۱-۰۵-۹۵, ۰۳:۲۰ ب.ظ)، .AtenA. (۰۷-۱۱-۹۵, ۰۶:۱۱ ب.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان