امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رسیدگی به 94 درصد از پیام های 1888 در سال جاری
#1
Rainbow 
رئیس سامانه 1888 منطقه یک گفت: در سال جاری به 94 درصد از پیام های شهروندان رسیدگی شده است.

شهاب الدین هاشمی علیا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تعداد پیام های دریافتی به سامانه 1888، دو هزار و پانصد و هشتاد پیام است که معاونت حمل و نقل و ترافیک با نهصد و هجده پیام بیشترین رقم را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: بعد از معاونت حمل و نقل و ترافیک ناحیه 2 منطقه یک بیشترین آمار پیام ها را با 269 پیام به خود اختصاص داده که در زمینه فنی و عمران و خدمات شهری است.

هاشمی علیا تصریح کرد: سهم انتقادات و پیشنهادات 88.6 درصد پیام است و تقدیر و تشکر 11.4 درصد پیام، همچنین گلایه مندی از عملکرد کارکنان شهرداری 2.3 درصد است.

وی خاطر نشان کرد: بازگشایی و تکمیل بلوار اندرزگو، پیاده رو سازی در خیابان نیاوران و عمار و کف سازی معبر بازار تجریش از جمله پیام های رسیدگی شده توسط سامانه 1888 است.

هاشمی علیا افزود: نظارت بر عملکرد حوزه های مختلف شهرداری، حسن انجام کار و فرآیند کار از جمله وظایف سامانه 1888 است./ل
.xcvk..xcvk.
پاسخ
سپاس شده توسط: sa armani


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اولین تصویر از خسارت تگرگ‌های تخم‌مرغی در کرمانشاه صنم بانو 0 35 ۲۳-۰۱-۳، ۰۷:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  ایرانی‌ها سال قبل در گوگل دنبال چه می‌گشتند؟ صنم بانو 0 30 ۲۲-۰۱-۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  تصمیم عجیب یک زن میانسال بعد از ۳۵ سال زندگی مشترک صنم بانو 0 24 ۲۱-۰۱-۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان