۲۶-۱۱-۹۹، ۰۹:۵۱ ق.ظ
چرا خوانندگی حامد بهداد در آلبوم تازهاش به سرنوشت آثار بهرام رادان، محمدرضا فروتن و امین حیایی دچار شد؟
روزنامه خراسان: یک بازیگر، خواننده شد یا یک خواننده، بازیگر شد؛ این روزها این تیترها را زیاد میبینیم و میشنویم و درباره آن صحبت میکنیم. به هر حال، برخی بازیگرها دوست دارند علاوه بر حضور جلوی دوربین فیلمبرداری، پشت میکروفون بایستند و شانسشان را در خوانندگی هم امتحان کنند، همانطور که بعضی خوانندهها دوست دارند در قامت بازیگری هم دیده شوند.
چند هفته گذشته حامد بهداد نیز، با انتشار آلبوم «هزار هیچ» به طور جدیتر وارد عرصه خوانندگی شد؛ آلبومی که در آن به اندازه بازیگری موفق نبود و شاید آخرین تجربه او در این زمینه باشد. به همین بهانه، میخواهیم درباره بازیگرانی بنویسیم که ورودشان به دنیای موسیقی، به دلایلی با شکست مواجه شده است.
حامد بهداد
شاید خوانندگی برای حامد بهداد از خوانندگی برای فیلم سینم ایی «نیمه شب اتفاق افتاد» جدی شده باشد. تهیهکنندگی برای آلبوم موسیقی «بادیات» و «سمبل»، ممکن است نشانه علاقه این بازیگر به موسیقی باشد، اما دلیلی برای موفقیت او در آلبوم جدیدش، یعنی «هزار هیچ» نیست. او در این آلبوم هفت قطعه از اشعار حافظ را در سبک راک و بلوز اجرا کرد. سبکی که اصلاً با اشعار نغز حافظ جور درنیامد و بهداد نتوانسته خروجی قابل قبولی در قطعههای این آلبوم ارائه دهد.
خوانندگی با اشعار حافظ البته سبک انحصاری ندارد، اما ادا و خوانش اشعار او به شیوهای دلکش نیاز دارد، نه سبک راک و بلوز، با آن همه ریتم خشن آهنگ! ناگفته نماند حامد بهداد علاوه بر خوانندگی و آهنگسازی، تهیهکنندگی این آلبوم را هم برعهده داشتهاست.
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !