۳۰-۱۱-۹۹، ۰۷:۵۰ ب.ظ
مجموعه: دنیای خودرونکته قابل توجه در رابطه با این پیشرانه عدم تناسب آن با یک شاسی بلند دارای 3 ردیف صندلی است. این پیشرانه حتی با ظاهر حجیم و عضلانی اوتلندر نیز چندان تناسبی ندارد و قطعا در رقابت با محصولات روز بازار جهانی در کلاس خود نیز چیزی برای ارائه نخواهد داشت.
به گزارش عصرایران؛ میتسوبیشی اوتلندر 2022 بصورت رسمی وارد مجموعه محصولات کمپانی ژاپنی شد. این شاسی بلند حجیم برپایه زبان طراحی جدید میتسوبیشی شکل گرفته و پیش از انتشار تصاویر مدل تولید انبوه، برای سال ها در نمایشگاه های مختلف خودرویی جهان در قالب یک محصول مفهومی با ظاهری متفاوت و عجیب حضور داشت.سابقه برند اوتلندر در مجموعه میتسوبیشی به سال 2001 میلادی باز می گردد که نسل اول این خودرو معرفی شد. نسل دوم در سال 2006، نسل سوم در سال 2012، نسل چهارم از سال 2021 معرفی شده اند. در فاصله این نسل ها نسخه های فیس لیفت و بروزرسانی های مختلفی ارائه شدند که ویرایش 2015 مهمترین رویداد طراحی در این میان محسوب می شود.
نسل اول
نسل دومنسل سوم
ویرایش 2015 در نسل سوم
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !