۰۱-۰۱-۹۷، ۰۵:۲۸ ب.ظ
وبسایت یوکن: ثریا دارابی، متولد سال 1362 در اهواز، یکی از موسسین وبسایت بسیار موفق Zady در حوزهی مد و فشن و از اهالی فن در زمینهی بازاریابی دیجیتال و تکنولوژی است. ثریا دارابی مدتی به عنوان رهبر بخش محصول در drop.io کار کرده که یک سرویس مشارکت آنلاین و در حال حاضر متعلق به فیسبوک است. در سال 2009، او برنامهی Foodspotting را راهاندازی کرد که یک راهنمای محلی در حوزهی آشپزی است و از سوی اپل و مجلهی اینترنتی Wired به عنوان «اپلیکیشن برتر سال» اعلام شد.
دارابی مدرک تاریخ هنر خود را در سال 2005 از دانشگاه جورجتاون گرفت و بلافاصله بعد از فارغالتحصیلی، یکی از مدیران بازاریابی نیویورکتایمز شد. با 23 سال سن، دارابی اولین و جوانترین مدیر مشارکتهای دیجیتال و رسانههای اجتماعی در نیویورکتایمز بود و در این شغل، به توسعهی استراتژیهای مربوط به مدیران در رسانههای دیجیتال و اجتماعی میپرداخت. شاید به همین دلیل است که حالا او را به عنوان یکی از پیشروان حوزهی دیجیتال در جهان پذیرفتهاند. دارابی اطلاعات فوقالعادهای در زمینهی مصرفگرایی دیجیتال و استفاده از تکنولوژی به هدف ارتقای کارایی، اعتبار و رشد دارد. استراتژیهایی که او برای دیجیتالی کردن نیویورکتایمز به کار بست هنوز هم در حال استفاده هستند و هنوز هم نتایج موفقیت آمیزی را نشان میدهند.
دارابی مدرک تاریخ هنر خود را در سال 2005 از دانشگاه جورجتاون گرفت و بلافاصله بعد از فارغالتحصیلی، یکی از مدیران بازاریابی نیویورکتایمز شد. با 23 سال سن، دارابی اولین و جوانترین مدیر مشارکتهای دیجیتال و رسانههای اجتماعی در نیویورکتایمز بود و در این شغل، به توسعهی استراتژیهای مربوط به مدیران در رسانههای دیجیتال و اجتماعی میپرداخت. شاید به همین دلیل است که حالا او را به عنوان یکی از پیشروان حوزهی دیجیتال در جهان پذیرفتهاند. دارابی اطلاعات فوقالعادهای در زمینهی مصرفگرایی دیجیتال و استفاده از تکنولوژی به هدف ارتقای کارایی، اعتبار و رشد دارد. استراتژیهایی که او برای دیجیتالی کردن نیویورکتایمز به کار بست هنوز هم در حال استفاده هستند و هنوز هم نتایج موفقیت آمیزی را نشان میدهند.
در سال 2014، دارابی به عنوان یکی از «رهبران جوان سازمان اقتصادی جهان» انتخاب شد و از آن زمان بارها به سخنرانی در این سازمان پرداخته است. مجلهی Fast Company نیز در شمارهای که به «خلاقترین افراد حوزهی تجارت» اختصاص یافته بود، تصویر دارابی را روی جلد خود قرار داد. به پاس خدمات دارابی در حوزهی رسانههای تازه و کارآفرینی ، تصویر او روی جلد مجلهی آنلاین Brandweek هم رفته است. در سال 2012، مجلهی Inc او را یکی از «30 مدیر برتر زیر 30 سال» در جهان اعلام کرد و مجددا در سال 2015، مجلهی Fortune او را یکی از «40 مدیر برتر زیر 40 سال» خواند.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...