۱۵-۱۲-۹۶، ۰۴:۱۶ ب.ظ
روزنامه هفت صبح: نگاهی به محصولات مختلف شش برند خارجی که از خودروسازان بنام بوده اند و علاوه بر کیفیت بالا، از طراحی و عملکردی مخصوص به خود برخوردارند گرچه در بازار ایران خریداری ندارند. تصور این که در بین هشتاد میلیون ایرانی و یک جمعیت گسترده، چند ده نفر علاقه ای به دنباله روی از جمع نداشته باشند سخت نیست. هستند افرادی که سبک زندگی و منش مخصوص به خود را داشته و از مد روز تبعیت نمی کنند.
این گروه که مثل رنگ های خاص و جیغ جنبه دیگری از زندگی را مدنظر دارند، اغلب هنگام خرید خودرو به سراغ برندهایی می روند که کمتر کسی جرات دارد به سراغ آنها برود. خدمات پس از فروش ناکافی در کنار تعمیر و نگهداری سخت، افت قیمت و ترس تبدیل نشدن سریع به پول نقد همگی موجب می شود تا کسی برای خرید خودروهایی از برند آلفا رومئو یا دی اس گامی برندارد اما تجربه اغلب خریداران این خودروها نشان می دهد پشت پرده هیاهوی گسترده علیه برندهای نفروش و کوچک، بیش از آن که مسئله کیفیت باشد تبلیغات رسانه ای است و بس.
آلفا رومئو
وگرنه همین برند دی اس در چین فروش چشمگیری دارد، اروپایی ها عاشقانه آلفا و دی اس را دوست دارند، هوندا در چین و آمریکا جزو پنج خودروساز اول است و اوپل یکی از محبوب ترین برندهای کشور آلمان است. با این رویه، قاعده شکنی یک ضرورت است. از این رو، در یک گزارش جالب، پیشنهاد خرید خودرو از شش مارک عجیب و کمیاب را می دهیم که گرچه کمتر خریدار دارند ولی به اندازه همه برندهای مشهور کیفیت داشته ضمن این که با خرید هر یک از محصولات این شش برند، پشت چراغ قرمز هم تفاوت را احساس می کنید. این شما و این محصولاتی از برندهای اوپل آلمان، آلفا رومئوی ایتالیا، دی اس فرانسه، هوندا و سوباروی چین و فولکس واگن آلمان.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...