بسته بندی تان بیش از حد شلوغ و پیچیده است
تفاوت ظریفی بین ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتری و ارائه اطلاعات فنی و بیش از حد وجود دارد. مورد دوم به سردرگمی مشتری می انجامد. هیچ مصرف کننده ای دلش نمی خواهد اطلاعات پیچیده روی جلد محصولات را بخواند که حتی از آنها سر در نمی آورد. اطلاعات روی بسته بندی محصولات را ساده نگه دارید. همیشه جلدها و بسته بندی هایی مینی مال و ساده توجه مشتری را جلب می کنند.
بسته بندی تان به راحتی باز نمی شود
در پژوهشی که اخیرا انجام شده است، 62 درصد مصرف کنندگان گفتند که اگر بسته بندی محصولی به آسانی باز نشود، احتمال زیادی وجود دارد که آنها دیگر آن محصول را خریداری نکنند. این آمار شگفت انگیز در واقع هشداری برای آن دسته از کسب و کارهایی است که بسته بندی محصولات شان به راحتی باز نمی شود. به جای این که چالشی برای مشتریان در باز کردن محصولات تان ایجاد کنید، تمرکزتان را بر این بگذارید که آسایش و راحتی را به مشتریان خود هدیه دهید.
بسته بندی محصولات تان بیش از حد بزرگ است
برخی از مالکان کسب و کار این طور فکر می کنند که هر چه بسته بندی محصولات شان بزرگ تر باشد، بهتر است اما حقیقت این است که بسته بندی های بیش از حد بزرگ می توانند مشکل ساز باشند، به خصوص برای خرده فروشانی که محصولات تان را برای مغازه های شان تهیه می کنند.
شاید به سختی بتوانید آنها را قانع کنید که قفسه های بزرگی را به محصولات شما اختصاص دهند. در هنگام طراحی بسته بندی بر کاهش حجم بسته بندی متمرکز شوید. بسته های کوچک تر برای تان ارزان تر هم تمام خواهندش د.
بسته بندی تان گمراه کننده است
آیا تا به حال بسته بزرگی چیپس خریده اید که پس از باز کردن متوجه شوید نیمی از آن حجم را هوا پر کرده است؟ بسته بندی گمراه کننده به مشکلات عدیده ای می انجامد و اعتماد مشتری به برندتان را سلب می کند. وقتی می خواهید مشتریان خود را افزایش دهید بهتر است با آنها صادق باشید.